از ایده کاری تا موفقیت فقط با 6 گام

چهارشنبه ، 28 خرداد 1393 ، 11:40

 

هر شرکتی به دنبال راهی برای درآمد زایی است البته بعضی از تجارتها از شیوه های نوین و جدیدی برای درآمد زایی استفاده میکنند و بیشتر علت موفقیتهای آنها همین شیوه های نوین است. مثلا ایده های کاری یکی از راه های درآمد زایی است هر زمان که داستان موفقیت یک شرکت یا تجارت را میشنوید احتمالا در این موفقیت یک ایده و یا یک فکر برتر وجود داشته است پس باید انگیزه ی بیشتری برای دست یابی به این ایده های کاری وجود داشته باشد.

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر همیشه این سوال وجود دارد که یک تجارت چگونه موفق میشود یا اینکه از چه راه هایی برای موفقیت استفاده میکند؟ مثلا استفاده از تکنولوژی برای موفقیت یا شیوه های جدید و استراتژی هایی که نوین باشند میتواند عوامل موفقیت زایی یک شرکت محسوب شود. البته داستان موفقیت هر شرکتی منحصر به خود آن است اما ویژگی مشترک همه ی آنها پشتکار است.


1-اولین قدمی که باید برای رسیدن به موفقیت برداریم رسیدن به یک ایده کاری یا تغییر در روش کاری است در ابتدا باید برای رسیدن به هدف خود یک ایده ی کاری داشته باشید  ور روی آن متمرکز شوید ایده ی کاری یعنی اینکه شما تقریبا 70 درصد از راه را برای رسیدن به موفقیت پیموده اید حال باید روی این ایده برنامه ریزی کنید.


2-تیم کاری که از کارمندان فعال و افراد باتجربه تشکیل شده باشد برای پیاده سازی ایده ی کاری و پیش بردن کار نیاز به دقت و تخصص کافی دارد و همچنین مهارت های کافی که باید در یک تیم کاری وجود داشته باشد بسیار مهم است.


3-شرکت های موفق همیشه بهترین انتخاب را برای به انجام رساندن فعالیت های خود انتخاب کرده و روی آن متمرکز میشوند. آنها سعی میکنند که روی این اهداف خود برنامه ریزی کنند و این برنامه را گام به گام انجام دهند. پس برنامه ریزی هم جزء قسمت های مهم برای رسیدن به موفقیت است.


4- برای رسیدن به موفقیت باید از ابزارهای مختلف استفاده کنید همکاری که کارمندان با یکدیگر دارند و روش ها و ابزاری که هر کدام برای به انجام رساندن وظایف خود استفاده میکنند مهم است. تکنیک ها برای رسیدن به هدف باید مورد استفاده قرار بگیرد هر مرحله ای از کار باید تمام و کمال انجام شود.


5-شرکت های موفق اگر در آغاز راه با مشکل یا حتی شکست روبه رو بشوند دست از تلاش بر نداشته و اتفاقا با انگیزه ی بیشتری پیش میروند آنها شکست را یک فرصت تلقی میکنند.


6-در نهایت اینکه این شرکت های موفق همیشه در تمامی مراحلی که برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کردند سعی میکنند از تجربیات قبلی که داشتند استفاده کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند تجربیات قبلی برای این شرکت ها بسیار مهم است.


توسعه و پیشرفت شرکتها علاوه بر برنامه ریزی صحیح و استراتژی های جدید و تیم کاری خوب نیاز به ارائه خدمات یا محصولات منحصر بفرد نیز دارد که بتواند آنها را به حد کافی به مشتریان بشناساند چون رضایت مشتریان از محصولات و خدمات یک شرکت باعث انگیزه دهی به آن تیم کاری یا تجارت خواهد شد تا ایده های کاری خود را روز به روز بهتر از قبل کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گدایی در ثروتمندترین کشور اروپا ممنوع می‌شود
خوش بین ها و بدبین ها قیمت آینده دلار را چگونه می بینند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر