گابریل ناپولیتانو از تجارت در زمینه ی پوشاک میگوید

شنبه ، 31 خرداد 1393 ، 13:55

 

گابریل ناپولیتانو در سال 2007 در نیویورک فروشگاه بزرگی را در زمینه ی فروش پوشاک و طراحی لباس کودکان افتتاح میکند او علاوه بر پوشاک در زمینه ی تولید اسباب بازی های متنوع و هر آنچه که مربوط به کودکان و وسایل مورد نیاز آنهاست به فروش میرسد. گروه خبری بانکی دات آی آر مصاحبه ای که با او انجام شده است را گرد آوری نموده.

فروشگاه شما چه محصولاتی دارد؟
فروشگاه ما تقریبا شبیه به یک بوتیک برای کودکان است هر آنچه که برای کودکان در زمینه ی اسباب بازی ها، پوشاک، لوازم نگه داری کودکان وجود داشته باشد در فروشگاه ما عرضه میشود.

چرا این فروشگاه را راه اندازی کردید؟ این ایده چگونه به ذهن شما رسید؟
من به همراه یکی از دوستانم تصمیم گرفتیم که این فروشگاه را راه اندازی کنیم چون در شهر نیویورک کمتر از اینگونه فروشگاه ها که منحصرا برای کودکان وسایل و اسباب بازی های متنوع داشته باشد وجود دارد البته این فروشگاه در اصل به خودمان هم کمک میکند چون ما برای کودکان خود نیز از فروشگاه خودمان وسایل مورد نیازشان را تهیه میکنیم.

بیزینس پلنی هم در این زمینه نوشتید؟
البته من با بیزینس پلنی که نوشتم موفق به دریافت جایزه از انجمن کسب و کارهای کوچک در اروپا شدم و البته توانستم از تسهیلات مالی هم استفاده کنم.

کارمندان چه طور؟ نحوه ی فعالیت آنها چگونه است؟
کارمندان هم مثل بقیه تجارتها یک فرآیند استخدامی دارند البته ما برای استخدام حساسیت های بالایی را به خرج میدهیم ون من همیشه برای استخدام افراد سعی میکنم که علاقمندی آن ها به دنیای پوشاک و اسباب بازی را بدانم.

شما از همان ابتدا با افتتاح فروشگاه مشغول به کار شدید یا اینکه در منزل هم کار انجام میدادید؟
قبل از اینکه فروشگاه را افتتاح کنم در منزل فقط مشغول به تحقیق و پیدا کردن برندهایی بودم که میتوانستم با آنها همکاری کنم مخصوصا تولید کنندگان و تجارتهایی که سابقه ی طولانی در زمینه ی تولید پوشاک داشتند.

در کارتان شریک تجاری هم دارید؟
شریک تجاری ندارم اما دوستانی که در تجارت های دیگر هستند از دوستان نزدیک من محسوب میشوند من همیشه سعی میکنم که از تجربیات دیگران نهایت استفاده را برای موفق شدن در کارم داشته باشم اما به عنوان شریک تجاری فعلا کسی به عنوان شریک ندارم.
به نظر شما کسی که میخواهد در زمینه ی پوشاک فعالیت کند یا کسی که میخواهد کاری را راه اندازی کند باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهد؟
خوب هر تجارتی نیاز به سرمایه دارد و در درجه ی اول سرمایه است که باعث تشکیل یک کسب و کار میشود بعد از آن استفاده از تجربیات دیگران مهمترین چیزی است که هر تجارت به آن نیازمند است لازمه ی موفقیت یک فروشگاه این است که بتوانید خوب آن را مدیریت کنید بتوانید نیازهای آن را برطرف کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ۳۰۰ ثروتمند جهان ثروتمند تر شدند
راه های مقابله با استرس در کار ◄

مطالب مرتبط
بنر