تعریف موفقیت از زبان 4 کارآفرین موفق دنیا

پنجشنبه ، 5 تیر 1393 ، 09:50

 

تعریف از موفقیت برای هر کسی متفاوت است یعنی هر کسی موفقیت را از دیدگاه خود تعریف میکند. رسیدن به اهداف تعریف کلی برای موفقیت است و همیشه تلاش برای رسیدن به اهداف باعث رسیدن به موفقیت میشود. موفقیت را میتوان با تلاش و پشتکار فراوان بدست آورد اما مهمتر از همه برای همه ی افراد اهدافی در ذهن تعریف شده که با رسیدن به این اهداف به موفقیت میرسند و اهداف هم همیشه نباید مالی باشند اهداف آموزشی، تحصیلی، علمی جزء اهداف بسیار بارزی هستند. مهمتر از رسیدن به موفقیت هم داشتن همین هدف و انگیزه در زندی است اگر در زندگی هدفی وجود نداشته باشد قطعا تلاشی هم برای رسیدن به آن وجود نخواهد داشت و موفقیتی هم کسب نخواهد شد.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف کمک میکند تا زودتر به هدف برسیم برنامه ریزی که کامل و جامع باشد و بتوان از ان برای رسیدن به اهداف استفاده نمود. 4 کارآفرین موفق در دنیا تعاریف متفاوتی را از موفقیت ارائه دادند که ویژگی مشترک همه ی این تلاش و پشتکار است.

 


ریچارد برنسون

 

ریچارد برنسون یکی از میلیاردرهایی است که در زمینه ی بازرگانی، گردشگری و هواپیمایی تجارت میکند ریچارد برنسون تعامل با کار را عامل موفقیت میداند. ریچارد برنسون در تعریف موفقیت میگوید: " فعالیت، تلاش و پویایی بیشتر در نهایت یعنی رسیدن به موفقیت".


استیو جابز

 

استیو جابز سرمایه گذار، مخترع، کارآفرین و بنیان گذار ارشد شرکت اپل بود. تعریف موفق از نظر استیو جابز اینگونه بوده است: " چیزی که کارآفرینان موفق را از کارآفرینان ناموفق متمایز میکند پشتکار است". استیو جابز معتقد است که تلاش و پشتکار فراوان برای رسیدن به اهداف لازم است.


الون موسک

 

الون موسک اهل آفریقای جنوبی است او سرمایه گذار و مخترع است و در حال حاضر مدیر عامل و مدیر ارشد فنی شرکت Space X و طراح ارشد Tesla Motor‌است. الون موسک از تعریف موفقیت میگوید: "من به چیزهایی علامن هستم که بتوانند تغییر ایجاد کنند". الون موسک تاکنون توانسته خود را در تجارت هایی وارد کند که جهان را تغییر داده است او قصد دارد که در آینده بازار جهانی وسایل حمل و نقل الکترونیکی را تغییر دهد.


توری بورچ

 

توری بورچ اهل آمریکاست او طراح لباس است و تاکنون چندین جوایز مختلف برای طراحی های زیبا دریافت نموده است. او موفقیت را اینگونه تعریف میکند: " یک کارآفرین است که با داشتن ایده های منحصر بفرد کارآفرین نمونه محسوب میشود یک کارآفرین باید همیشه به سمت موفقیت حرکت کند".

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► استفاده از ایده کاری خوب در کار
خبر بد برای کله‌پاچه خور ها ! ◄

مطالب مرتبط
بنر