استفاده از ایده کاری خوب در کار

شنبه ، 7 تیر 1393 ، 05:25


داشتن ایده های کاری خوب چه در زندگی و چه در کار بسیار مهم است چون ایده ها معمولا تنوع و خلاقیت دارند و میتوانند روند کاری را متفاوت تر از قبل کنند. تفاوتی ندارد که قدمت تجارت زیاد است یا کم مهم این است که با ایده های کاری خوب منحصر بفرد باشید.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر آنچه که برای داشتن یک ایده ی کاری خوب مهم و مورد نیاز است ابتدا آن چیزی است که میخواهید به آن دست پیدا کنید. در ابتدا باید سعی کنید که 1 تا 2 صفحه از بیزینس پلنی که در ذهن خود دارید بنویسید و آن را برای خود تفسیر کنید. پس از آن باید تجارت خود را توصیف کنید به این صورت که جنبه های مختلف خدمات، تاریخچه ی شروع کار، اهداف و دست آوردهای خود را در نظر بگیرید عناصری که به موفقیت شما اضافه میکنند چه چیزهایی هستند؟


در اصل با این کار یک ستون و پایه برای ایده ی کاری ایجاد میکنید. محصولات و خدمات خود را فراموش نکنید هر شرکتی محصولاتی، خدماتی را به مشتری ارائه میدهد و شما هم باید این توانایی را داشته که آن محصولات و خدماتی را که ارائه میدهید بشناسید و تشخیص دهید که چه محصول و خدماتی میتواند منحصر بفرد باشد.

 


در مرحله ی بعدی فروش و بازاریابی است وقتی که ایده ی کاری باشد پس باید از آن برای درآمد زایی استفاده کرد فروش و بازاریابی پنجره ای روبه صنعت شما میگشاید بازار، قیمت، رقبا و خیلی از عواملی از این قبیل باید در نوشتن یک بیزینس پلن در نظر گرفته شود.


برای طراحی یک بیزینس پلن خوب فقط مشتریان را در نظر بگیرید که محصولات و خدمات شما را در وب سایت شرکت تان یا فروشگاه ها یا بنرهای تبلیغاتی مشاهده میکنند. اگر ایده ی کاری خوب وجود داشته باشد پس باید یک ب سایت حرفه ای هم در زمینه ی معرفی محصولات به مشتریان وجود داشته باشد که مشتری بتواند محصولات را حداقل با یک نمونه در وب سایت شما ببیند. یک وب سایت خوب باید در درجه ی اول به روز باشد، روش های توزیع و تولید کالا را به مشتری معرفی کند و مثل یک فروشگاه بزرگ امکان برقراری تماس را به مشتریان بدهد.


وجود یک تیم کاری خوب هم برای پیاده سازی ایده های کاری لازم است یک تیم کاری حرفه ای که تخصص و دانش لازم را داشته باشد. در نهایت توسعه و  پیشرفت با استفاده از ایده ی کاری خوب میتواند به تجربیات یک تجارت کمک کند. زمان برای نوشتن یک ایده یا بیزینس پلن مهم است همه ی آنچه که یک ایده ی خوب باید به شما بدهد توسعه و پیشرفت است پس برای نوشتن یک ایده ی تجاری یا بیزینس پلن باید وقت کافی را برای فکر و تمرکز روی این مهم قرار دهید و عوامل مختلفی را هم که روی این ایده تاثیر میگذارند در نظر بگیرید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،7 تیر93
تعریف موفقیت از زبان 4 کارآفرین موفق دنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر