5 نکته ی مهم برای یک تجارت موفق

شنبه ، 7 تیر 1393 ، 11:27


همیشه این سوال مطرح است که مدیران بزرگ و برتر چگونه برنامه ریزی میکنند و رمز موفقیت آنها چیست؟ مطمئنا مدیران موفق و کارآفرینان برتر راز و رمزهایی برای موفقیت شان دارند آنها علاوه بر داشتن یک ایده ی کاری خوب از عوامل مختلفی هم برای موفق شدن استفاده میکنند. این عوامل فقط عوامل مالی نیستند بلکه یک برنامه ریزی خوب میتواند به موفقیت یک تجارت کمک کند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر 5 نکته ی مهمی که کارآفرینان و مدیران موفق باید به صورت کلی به آن توجه کنند رشد، روابط کاری خوب، ممتاز بودن، برنامه ریزی مالی و داشتن یک تیم کاری موفق است. همه ی این ها در کنار یک برنامه ریزی دقیق میتواند باعث موفقیت یک تجارت شود.

 


1-مدیران بزرگ به کارمندان کمک میکنند تا مهارت هایی را که لازم دارند بیاموزند آنها سعی میکنند تا کارمندان را با رویکرد های جدید آشنا کنند و کیفیت و اثر بخشی در کار را بالا ببرند . مدیران بزرگ استانداردها و عملکرد  خوب را به کارمندان می آموزند.


2-مدیران بزرگ از روابط کاری مثبت آگاه هستند آنها روابط کاری سالم و احترام را جزء ارزش های روابط کاری میدانند. بدون احترام و روابط کاری سالم قطعا یک تیم کاری موفق نخواهد بود. مدیران بزرگ سعی میکنند ارزش ها را در روابط کاری برای کارمندان مشخص کنند .


3-برای برتر بودن و ممتاز بودن عملکرد صحیح و درست لازم است. برای برتر بودن باید یک تیم کاری بتواند روابط خوبی با مشتریان داشته و سعی در جذب آنها کند. مدیران بزرگ هر روز برای رسیدن به هدف خود تلاش میکنند.


4-یکی از عواملی که برای موفق شدن یک تجارت لازم است درآمد زایی و پیشرفت و توسعه برای درآمد زایی است قطعا برنامه ریزی های مالی و استراتژی هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرد میتواند به موفقیت یک تجارت کمک کند.


5- یک تیم کاری خوب باید دارای کارمندانی باشد که بتوانند به نحو احسن وظایف خود را انجام داده و در عین احترام و عملکرد خوب هدف نهایی اش موفقیت کل یک تجارت باشد . یک مدیر خوب سعی میکند که انگیزه ی کافی و لازم را برای کارمندان ایجاد کند تا آنها موفق تر از قبل باشند و بتوانند محصولات و خدمات یک شرکت را به نحو احسن در اختیار مشتریان قرار دهند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بدهی دولت به بانک مرکزی چقدر است؟
فراموشی گوگل آغاز شد ◄

مطالب مرتبط
بنر