تبلیغ فروش لباس‌های داعشی در اینترنت!

شنبه ، 7 تیر 1393 ، 13:10


گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" در تلاش است تا "پایگاه مردمی" خود را افزایش دهد؛ این گروه لباس‌هایی را که لوگوی این گروه تروریستی را دارد، می‌فروشد و در اینترنت نیز تبلیغاتی در این خصوص صورت گرفته است.
پایگاه اینترنتی ایلاف، اقدام جدید داعش برای جذب پایگاه مردمی در عرصه بین‌المللی این است که لباس‌هایی را که لوگوی این گروه را به همراه دارد برای فروش در اینترنت تبلیغ می‌کند!

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که فروش این لباس‌ها از جمله فروش تی‌شرت، بلوز و کلاه‌های بیسبال که لوگو و نام این گروه را به همراه دارد اقدامی نگران کننده است که "بر جهانی شدن داعش به عنوان نامی شناخته شده در جهان تروریسم تاثیر می‌گذارد.

پیشتر نیز گفته شده بود که اعضای داعش از "زیرکی اجتماعی" برخوردار هستند، چرا که از پایگاه‌های ارتباط اجتماعی مانند توئیتر و فیس‌بوک در سطح گسترده‌ای برای انتشار عقاید خود استفاده می‌کنند.

داعش تقریبا با حامیان خود در غرب از طریق ده‌ها صفحه در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی همواره در ارتباط است.

امروز حامیان این گروه تندرو می‌توانند از طریق خرید این لباس‌ها علاقه خود را به این گروه نشان دهند و به نظر می‌رسد که از چندین ماه قبل امکان این امر بوجود آمده است.

بر روی این لباس‌ها عکس‌هایی از مردانی که سلاح در دست دارند و لباس‌های سنتی پوشیده‌اند و همچنین شعارهایی چون "متحد می‌مانیم" و همچنین لوگوی داعش به زبان انگلیسی در این لباس‌ها طراحی شده است.

علاوه بر این لباس‌ها بازی‌ها، برچسب‌ها و عکس‌هایی وجود دارد که ظاهرا نسل جوان یا کودکان خردسال را هدف قرار داده است.

روزنامه دیلی میل، عکس‌هایی را از فروشگاهی در ترکیه منتشر ساخت که لباس‌هایی را با این عبارت تبلیغ می‌کرد: "از فروشگاه داعش در استانبول دیدن کنید تا جدیدترین مدلهای تابستانی را ببینید".

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► مصاحبه با جیل اکسلر صاحب یک فروشگاه بزرگ کتاب
چشم انداز آینده اقتصاد کشور مثبت است ◄

مطالب مرتبط
بنر