بورس پس از سه روز مثبت شد

سه شنبه ، 10 تیر 1393 ، 11:52


تا نیمه معاملات امروز 469 سهم به ارزش هزار و 196 میلیارد ریال در بورس تهران خریداری شده است که نشان دهنده رشد 42 درصدی حجم و 47 درصدی ارزش معاملات نسبت به روز گذشته است.

شاخص بورس تهران که از ابتدای سال تاکنون روند ریزشی در پیش گرفته و در سه روز گذشته به کانال 70 هزار واحدی سقوط کرده بود،امروز به مدار صعودی برگشت و با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شد.

به گزارش ایسنا، بورس اوراق بهادار تهران که از ابتدای هفته به روند ریزشی خود شدت داده و زیان سهامداران را تشدید کرده بود، امروز به مدار مثبت و تعادلی برگشت.

به این ترتیب بورس تهران که از دی ماه گذدشته در سایه بی توجهی و عدم حمایت مسئولان به کابوسی برای فعالان بازار تبدیل شده است، بعد از اعلام حمایت مسئولان و وزیران اقتصادی دولت از صنایع و تولید، بورس تهران که تشنه حمایت بود به این خبر واکنش مثبت نشان داد و 62 واحد مثبت شد.

بر این اساس تا نیمه معاملات امروز 469 سهم به ارزش هزار و 196 میلیارد ریال در بورس تهران خریداری شده است که نشان دهنده رشد 42 درصدی حجم و 47 درصدی ارزش معاملات نسبت به روز گذشته است.

همچنین در بازار امروز فشار فروش سهامداران کاهش یافت و سهام داران به خرید نمادهای پر پتانسیل راغب شدند به طوری که از میان صنایع بورسی، خودرو و ساخت قطعات و همچنین سرمایه گذاری ها بیشترین تاثیر مثبت را بر روند شاخص بورس گذاشتند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► مخترعاني که به‌دست اختراعاتشان کشته شدند
بالاخره ایران چک باشد یا نباشد؟! ◄

مطالب مرتبط
بنر