شكستن مرزهاي تحريم توسط بانك ايران و اروپا

شنبه ، 14 دی 1387 ، 14:06

 

 

بانك ايران و اروپا موفق به شکستن تحریم های تحمیلی به ایران و  ارائه تسهيلات فراتر از انتظار شد. مدیر عامل این بانک ضمن اعلام این مطلب گفت: زمان شروع فعاليت ريالي بانك ايران و اروپا معلوم نيست و بايد در انتظار برنامه‌ها و تحولاتي كه در آينده پيش‌روي وضعيت اقتصادي دنيا قرار دارد باشيم.


نقشینه گفت: تمام تسهيلات در كشور آلمان به عنوان يك كشور اروپايي به صورت يورو ارائه مي‌شود بر همين اساس تسهيلات بانك ايران و اروپا در ايران نيز در قالب ارزهاي جهان‌شمول و بيشتر بر اساس يورو است.


مدير عامل بانك ايران و اروپا افزود: ارائه تسهيلات به صورت يورو در ايران بشدت مورد استقبال قرار گرفته و حتي از اهدافي كه مسئولان بانك در نظر داشتند نيز فراتر رفته است.


وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مديريت بانك تصميمي براي گسترش شعب در ساير استانهاي ايران گرفته يا خير، تصريح كرد: تا كنون در اين خصوص تصميمي اتخاذ نشده است. چرا كه اين بانك قصد دارد به عنوان يك بانك خارجي به صورت عمودي رشد كند تا بتواند يك شعبه پر قدرت كارشناسي در ايران داشته باشد.


نفشينه در پايان درباره زمينه‌هاي فعاليت اقتصادي بانك ايران و اروپا، گفت: اين بانك در تمام زمينه‌هاي اقتصادي فعاليت دارد ولي بيشتر تسهيلات آن در زمينه صادرات و واردات ارائه شده و به طور كلي بيشترين فعاليت تا كنون در زمينه بازرگاني خارجي انجام شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

► اعلام اسامی برندگان طرح پاییزه هدیه ملت
آغازعرضه اوراق مشاركت رايان سايپا دربانك كارآفرين ◄

مطالب مرتبط
بنر