نکاتی برای افزایش درآمد

چهارشنبه ، 18 تیر 1393 ، 13:19

 


هر تجارتی به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد و توسعه و پیشرفت است. درآمدزایی برای شرکتهای مختلف متفاوت است. معمولا هر شرکتی از تکنیک و برنامه ریزی خاصی استفاده میکند تا میزان درآمد زایی خود را افزایش دهد. خیلی از اوقات ایجاد تغییر در محصولات یا تنوع دادن به محصول و خدمات میتواند به جذب بیشتر مشتریان کمک کند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر یکی از راه های افزایش درآمد افزایش میزان مشتری و مخاطبان است. قطعا هر فروشگاه یا هر شرکتی با ارائه محصولات و خدمات به مشتریان درآمد زایی میکند و هر چقدر که این مشتریان بیشتر باشند و برند محبوب تری وجود داشته باشد درآمد زایی هم افزایش خواهد یافت.

 


همیشه این مشتریان هستند که میتوانند از هر نظر به یک تجارت کمک کنند مثلا آنها با ارائه نظرات خود در مورد یک محصول به نقاط قوت و ضعف آن اشاره میکنند و میتوانند در بهتر کردن یک محصول به یک برند کمک کنند. پس همه تجارت ها باید سعی در جذب مشتری بیشتر برای درآمد زایی باشند و این یکی از راه های افزایش درآمد برای شرکت های مختلف است.


راهکارهای مختلفی برای افزایش میزان مشتری وجود دارد مثلا مشتری مداری برای حفظ و نگه داری مشتریان، بازاریابی با استفاده از روش های نوین، تنوع دادن به محصولات و... میتواند به ارائه یک محصول پرطرفدار کمک کند تا جذب مشتری بالایی داشته باشد.


مشتریان با دیدن کیفیت یکی از محصولات برند شما حتما از دیگر محصولاتی که تولید میکنید استقبال خواهند نمود پس میزان کیفیت در جذب مشتری بسیار بالاست وقتی که کیفیت در تمامی محصولات وجود داشته باشند قطعا میزان استفاده ی مشتریان از دیگر محصولات برند شما نیز افزایش خواهد یافت.


همیشه برای استقبال از نظرات و پیشنهادات مشتریان آماده باشید چون مشتریان با دیدن توجه به نظرات آنها احساس خوبی نسبت به برند شما پیدا خواهند کرد مشتری میتواند از نزدیک محصول شما را ارزیابی کند بنابراین اگر بتوانید با استقبال از نظارت آنها روز به روز کیفیت محصول خود را بیشتر کنید و در جهت افزایش رضایت مشتریان حرکت کنید میزان طرفداران محصولات شما افزایش یافته و در نهایت درآمد زایی بیشتری خواهید داشت.


مشتریان را تشویق به خرید بیشتر کنید مثلا از ارائه سمپل و نمونه کار به آنها برای آشنایی بیشتر با محصولات خود استفاده کنید مشتریان با دیدن نمونه ای از محصولات یا حتی خدمات بیشتر تشویق به خرید کردن از برند شما میشوند تفاوتی ندارد که محصول شما خوراک، پوشاک، لوازم خانگی، صنعتی و... باشد در هر صنفی که مشغول به فعالیت هستید با جذب مشتری بالا میتوانید درآمد زایی بیشتری داشته باشید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► هند هفتمین قسط پول نفت ایران را پرداخت
وضعیت پرداخت وام کالاوخودرو درشبکه بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر