موفقیت در زندگی

شنبه ، 21 تیر 1393 ، 05:28

 


به همان میزانی که موفقیت در کار و تحصیل اهمیت دارد موفقیت در زندگی هم از اهمیت بالایی برخورد دار است البته وقتی در کار و تحصیل موفق باشیم به گونه ای در زندگی هم موفق خواهیم بود اما آرامش در زندگی و ایجاد تعادل در آن کمک میکند تا در شغل و کارمان هم موفق باشیم.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر موفقیت در زندگی با برنامه ریزی و تدبیر امکان پذیر است. اینکه بتوانیم در طول زندگی تجربه کسب کنیم و این تجربیات روز به روز بیشتر شوند تا در زندگی موفق تر عمل کنیم بسیار مهم است. مثلا اینکه بتوانیم در زندگی در مقابله با چالش ها و مشکلات به خوبی تصمیم گیری کنیم و از ایده ها و مشورت با دیگران بهرمند شویم بسیار اهمیت دارد.


داشتن یک شغل خوب میتواند به موفقیت ما در زندگی کمک کند شغلی که مورد علاقه ما باشد و بتوانیم در آن پیشرفت کنیم و از آن لذت ببریم. تحصیل، شغل و روابط اجتماعی در زندگی اثر گذار خواهد بود بنابراین باید بتوانیم با همین برنامه ریزی اولیه ای که داشتیم در اینها موفق باشیم.


سعی کنید در زندگی از راهکارهای خیلی ساده برای کسب آرامش استفاده کنید آرامش در زندگی به شما کمک میکند تا در مقابل مشکلات بهتر تصمیم گیری کنید. نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و سعی کنید نقاط قوت خود را افزایش داده و نقاط ضعفتان را به حداقل برسانید وقتی که اعتماد به نفستان کاهش پیدا کند نمیتوانید خوب تصمیم گیری کنید اما داشتن میزان کافی از اعتماد به نفس و باور داشتن توانایی هایی که دارید نا امیدی و بی انگیزگی در زندگی را کاهش میدهد.


گاهی به دلیل بی انگیزگی و یکنواختی در زندگی ممکن است دچار کسلی و خستگی شویم اما با فکر کردن به توانایی ها و قابلیتهایی که داریم میتوانیم احساسات خود را به سمت مثبت بودن پیش ببریم. هدف داشتن در زندگی و هدفمند عمل کردن همیشه به ما کمک میکند که برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. سعی کنید ایده هایی را که به بتر شدن زندگی کمک میکند یادداشت کنید و آنها را با اعضای خانواده مطرح کنید تا با تغییراتی هر چند کوچک در زندگی شادابی و نشاط را دوباره به دست بیاورید.


نسبت به همکاران و دوستان خود با انرژی مثبت صحبت کنید تا این انرژی به دیگران هم منتقل شود کسب موفقیت در زندگی حتما داشتن درآمد زایی بالا نیست بلکه پذیرفتن خود و توانایی ها میتواند ما را به اهدافمان نزدیکتر کند هر چقدر که سخت کوشی بیشتری برای رسیدن به اهدافمان داشته باشیم موفق تر خواهیم بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،21 تیر93
راه کارهایی برای کاهش هزینه ها در دوران تحصیل ◄

مطالب مرتبط
بنر