تصمیم جدید شورای پول و اعتبار درباره موسسات مالی و اعتباری

يكشنبه ، 22 تیر 1393 ، 12:32


همچنین در طی آخرین جلسه شورای پول و اعتبار نرخ بهره تسهیلات و سهم بخش‌های مختلف اقتصادی از تسهیلات بانکی مورد بررسی قرار گرفته است.

موسساتی که فعالیت مالی و اعتباری دارند در خصوص عدم پیروی از مقررات و ضوابط بانک مرکزی به زودی به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

یک عضو حاضر در جلسه شورای پول و اعتبار در گفت‌وگو با ایسنا، از تصمیم جدید شورای پول و اعتبار در خصوص موسساتی که فعالیت پولی و مالی دارند خبر داد و گفت: براساس جدیدترین تصمیم شورا قرار است که فعالیت این سازمان به خصوص در شهرستان‌ها با دقت بیشتری زیر نظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: براساس این تصمیم شورای پول و اعتبار چنین موسسات مالی و اعتباری موظف هستند که به طور کامل براساس ضوابط و قوانین بانک مرکزی عمل کنند.

وی با بیان این‌که دستورالعمل و ضوابط در نظر گرفته شده به زودی اعلام می‌شود، گفت: اگر موسسات فعالیت مالی و اعتباری دارند براساس این ضوابط عمل نکنند به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

همچنین در طی آخرین جلسه شورای پول و اعتبار نرخ بهره تسهیلات و سهم بخش‌های مختلف اقتصادی از تسهیلات بانکی مورد بررسی قرار گرفته است.

این جلسه که روز سه شنبه دهم تیر ماه برگزار شده بود بحث‌های سیاست‌های پولی و مالی دنبال کرده که مهمترین آن موضوع نحوه برخورد با موسساتی بود که فعالیت مالی و بانکی انجام می دهند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 5 مانع رشد اقتصادی
5 راهکار برای بهبود روند کاری در مشاغل ◄

مطالب مرتبط
بنر