توصیه کارآفرینان موفق به تجارتها

پنجشنبه ، 26 تیر 1393 ، 09:40

 


کارآفرینان موفق افرادی با انگیزه هستند که از مشکلات و چالشهای کاری تجربه کسب میکنند و از ایده های خود برای بهتر شدن هرچه بیشتر تجارتشان استفاده میکنند.  کارآفرینان ایده های تجاری خوبی دارند که برای رسیدن به موفقیت از این ایده های خود استفاده میکنند تا علاوه بر درآمد زایی اشتغال زایی نیز داشته باشند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کارآفرینان موفق در زمینه های مختلف میتوانند ایده ها و توصیه های خود را در اختیار دیگر کارآفرینان و مخصوصا افرادی که تازه میخواهند کسب و کاری را شروع کنند قرار دهند.


مارک کوبان

 

مارک کوبان یک تاجر آمریکایی است او علاوه بر تجارت سرمایه گذاری هم انجام میدهد و صاحب شرکت NBA و   Dallas Mavericksاست همچنین در زمینه ی تلویزیون های HD نیز تجار میکند. او نویسنده ی کتاب How to win at the sport of business است. او به کارآفرینان در تجارتهای مختلف توصیه میکند که تجارت و فعالیت خود را با همکاری با تجارتهای دیگر پیوند دهند و در جهت گسترش آن تلاش کنند دیدگاه خود را گسترش دهند او این توصیه ها را از پدرش که آموخته او میگوید پدرش بسیار فرد فعال و با انگیزه ای بود و در عین حال دید واقع بینانه به تجارت داشت.


مارکوس لمونیس

 

مارکوس لمونیس در لبنان به دنیا آمد و در آمریکا تجارت میکند. او همچنین جزء سرمایه گذاران است و مدیر عامل Camping World است او در زمینه ی فروش و مدیریت بسیار فعالیت نموده است او به کارآفرینان توصیه میکند که: " سعی کنید اهداف بزرگ داشته باشید وقتی در هر قسمت از تجارت فعالیت میکنید باید در آن تغییر ایجاد کنید".


دیوید لی

دیوید لی یک طراح بسیار خلاقی است که مدیر عامل Hello Design است او در زمینه ی دیجیتال مثل وب سایت، اپ گوشی های هوشمند و صفحه نمایش فعالیت میکند. او معتقد است که زمان با ارزش ترین چیزی است که هر کارآفرینان آن را دارد او میگوید: " زمانی که کودک بودم پدرم همیشه به من یادآوری میکرد که فقط 24 ساعت در شبانه روی داریم و باید همه ی کارهای خود را در این مدت انجام دهیم چون این زمان قابل بازگشت نیست".


تیم فریس

 

تیم فریس یک نویسنده، کارآفرین و سرمایه گذار است او اهل آمریکا و نویسنده ی کتاب های مختلفی مثل The 4 hour workweek است. او توصیه ی مربی ورزش خود را که در دوران دبیرستان به او گفته بود را در تجارت خود مورد استفاده قرار داده است او میگوید: "زمانی که در دوران تحصیل بودم مربی ورزش من توصیه ی خوبی کرد او همکاری با دیگر تجارت ها را عامل موفقیت میداند. و این هم در تجارت و هم در ورزش و هم در سرمایه گذاری میتواند به ما کمک کند".


اسکات آدمز

 

اسکات آدمز اهل آمریکا است او نویسنده و کارآفرین است او در زمینه ی کارتون و نمایش نویسندگی میکند او معتقد است که هیچ گاه نباید در تجارت تسلیم شد و  همیشه باید رو به جلو حرکت کرد او همیشه سعی کرده است که در زمینه ی نوسیندگی جزء افراد فعال باشد و همچنین با خیلی از مجلات و نشریه های مختلف همکاری میکند.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بازار آزاد کجاست؟
تلفن همراهتان را با یک قطره آب شارژ کنید! ◄

مطالب مرتبط
بنر