نکاتی برای خرید گوشی های هوشمند

دوشنبه ، 6 مرداد 1393 ، 09:11

 


گوشی های هوشمند طرفداران زیادی دارد مخصوصا اینکه روزانه محصولات جدیدی به بازار عرضه میشود که تنوع آنها را افزایش داده ست. خلاقیت در طراحی و کاربری متفاوت گوشی های هوشمند آنها را از هم متمایز میکند. بیشتر گوشی های هوشمند از امکانات زیادی برخوردارند که همین رقابت بین آنها را بیشتر میکند. مصرف کنندگان و کاربران گوشی های هوشمند جدا از رنگ و طراحی های منحصر بفرد این تکنولوژی ها بیشتر به کاربرد و امکانات و ویژگی هایی که دارند توجه میکنند البته که طراحی و جذابیتهای ظاهری یکی از عوامل جذب مشتریان است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوشی های هوشمند دیگر ابزاری برای برقراری تماس و ارسال پیامک نیستند بلکه انواعی از آنها با کیفیت بالا به عنوان یک دوربین فیل برداری و عکاسی، MP3 Player و برای نمایش فیلم و ویدئو هم مورد استفاده قرار میگیرند. با تولید اپ های کاربردی تر امکانات گوشی های هوشمند افزایش یافته یافته است و بیش از پیش این محصولات کاربردی تر شدند. در هر صورت تهیه و خریداری گوشی های هوشمند نیز مثل خرید هر محصول دیگری در زندگی نیاز به یکسری نکاتی دارد که باید قبل از خرید به آنها توجه کرد.

 


1-اطمینان پیدا کنید که به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. گاهی اوقات شاید خیلی از افراد نیازی به این همه امکانات در یک گوشی نداشته باشند بنابراین باید انواع ساده تر را انتخاب کنند. نیاز مصرف کنندگان به محصولات متفاوت است و گاهی اوقات ممکن است انواع ساده تر این گوشی ها پاسخ گوی نیاز روزانه ی کاربران باشد و البته گاهی هم هر چقدر این گوشی ها امکانات بیشتری داشته باشند بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. مثلا داشتن GPS، سیستم عامل های جدید، ارسال ایمیل و... از امکانات گوشی های هوشمند است بنابراین باید قبل از خرید نیاز خود را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که به یک گوشی هوشمند نیاز دارید یا خیر.


2-استفاده از برندهای معتبر. برای خرید گوشی های هوشمند مبالغ زیادی پرداخت میشود بنابراین شناخت برندهای مختلفی که این گوشی ها را تولید میکنند بسیار مهم است در این زمینه فروشگاه های بزرگی که به فروش این محصولات میپردازند میتوانند به شما کمک کنند تا از برندهای با کیفیت برای خرید استفاده کنید. بیش از هر چیزی هزینه برای پرداخت این گوشی های هوشمند کاربران را ملزم میکند تا قبل از خرید خوب دقت کنند که از مارکهایی با کیفیت بلا خریداری نمایند.


3-بودجه بندی مناسب. با توجه به نوع گوشی هوشمندی که مد نظر شماست باید بودجه ی کافی هم برای خرید آن وجود داشته باشد. البته ممکن است نیاز مشتریان به این گوشی ها متفاوت باشد که البته انواع ساده تر ان قیمت کمتری دارند اما گوشی های هوشمند جدیدتر و با امکانات بیشتر قیمت بالایی دارند که شما به تناسب نیازی که دارید از این گوشی های هوشمند خریداری کنید. البته تنوع قیمت در گوشی های هوشمند زیاد است اما بودجه بندی که برای خرید انجام میدهید باید به تناسب کیفیت و ارزش محصولی که برای آن پول پرداخت میکنید باشد.


4-کیفیت بالای سیستم و سخت افزارها و نرم افزارها یکی دیگر از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. انتخاب یک گوشی هوشمند برای استفاده ی روزانه یعنی انتخاب یک سیستم عامل که مجموعه ای از برنامه ها و نرم افزارها را در خود جای میدهد بنابراین کیفیت بیش از هر چیزی باید مد نظر قرار بگیرد مخصوصا در تهیه ی گوشی های هوشمند با قیمت بالا اهمیت سیستم عامل ها و نرم افزارها بیشتر میشوند کاربرانی که بیشتر از گوشی های هوشمند خود استفاده میکنند طبعا علاقمندند که از به روزترین نرم افزارها و برنامه ها در گوشی هوشمند استفاده کنند پس قبل از خرید حتما باید از گوشی مد نظر خود تحقیق کنید.


5-زمان کافی برای خرید. سعی کنید برای خرید کالاها در زندگی هر چند که قیمت بالایی نداشته باشند زمان بگذارید خرید عجولانه و با بی حوصلگی معمولا نتیجه ی خوبی نخواهد داد پس از اینکه همه ی فاکتورها برای خرید را بررسی کردید و توجه کافی هم به نکات کیفیتی داشتید باید برای خرید زمان مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید در هنگام خرید نیز با فروشندگان مشورت کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. زمان کافی برای خرید به خرید بهتر و با دقت بیشتر کمک میکند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 3 توصیه مهم برای پیشگیری از پیری مغز
گزارش تازه بانک مرکزی از قیمت موادغذایی ◄

مطالب مرتبط
بنر