ویژگی تبلیغات با کیفیت چیست؟

دوشنبه ، 6 مرداد 1393 ، 12:43

 


تبلیغات یکی از ابزارهای مهم برای جذب مشتری و شناساندن یک محصول به مخاطبان است. تبلیغات از روشهای مختلف استفاده میکند و در حال حاضر تکنیکهای مختلفی برای بهتر شدن آن استفاده میشود. هم برای خدمات و هم برای محصولات تبلیغات حرفه ای و خوب میتواند بیشترین تاثیر را روی مخاطب داشته باشد. بنابراین افرادی که تیزرهای تبلیغاتی طراحی میکنند بیشتر از تکنیکها برای بهتر کردن کیفیت یک تبلیغ استفاده میکنند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کیفیت تبلیغات به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل برای بهتر شدن تبلیغات ویدئویی و بنرها، تابلوهای تبلیغاتی، کاتالوگ و بروشور و همچنین تبلیغات آنلاین و پیامکی باید مورد استفاده قرار بگیرد. در اصل یکی از عواملی که به موفقیت یک تجارت هم کمک میکند تبلیغات است اما برای اینکه کیفیت تبلیغات را بیشتر کنیم باید تبلیغات دارای چند ویژگی کلی امام مهم باشند.


قابل یاد آوری بودن
یک تبلیغ خوب باید در ذهن مخاطب جای بگیرد و مخاطب بتواند آن را به یاد بیاورد. در واقع ویژگی هایی که در یک تبلیغ استفاده میشود کمک میکند تا تبلیغ در ذهن مخاطب بماند و در دفعات بعدی مخاطب بتواند آن را به یاد بیاورد. این یکی از ویژگی های مهم تبلیغات با کیفیت بالاست چون برای تبلیغ یک محصول یا برند از هزینه و زمان استفاده میشود بنابراین یک تبلیغ خوب باید بتواند در ذهن مخاطب ثبت شود مثلا اینکه بتوان محتویات تبلیغ را به یاد آورد و یا رنگها و کلمات و طراحی استفاده شده در تبلیغ را به یاد آورد.


شناخت مخاطبان

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که تبلیغات با کیفیت از آن بهرمند هستند این است که مخاطبان خود را می شناسند و در جهت جذب آنها و شناساندن محصول و خدماتشان به آنها تلاش میکنند. تجارتهایی که تبلیغات حرفه ای دارند معمولا اهمیت شناخت مخاطب را درک میکنند و در ابتدا تلاش میکنند تا آنها را بشناسند و برای آنها تبلیغات انجام دهند در این صورت شانس فروش یک محصول بیشتر میشود و این بهترین چیزی است که میتواند به تجارتها کمک کند تا درآمد زایی خود را افزایش دهند. همچنین شناخت مخاطب به نوع تبلیغات و استفاده از انواع رسانه ها برای تبلیغ نیز کمک میکند وقتی که مخاطب خود را بشناسید بهتر میتوانید از رادیو، تلویزیون، مجلات و روزنامه ها و...برای برقراری ارتباط با مخاطبان استفاده کنید.


سرگرم کننده
یک تبلیغ خوب محصول یا خدماتی را از یک برند یا تجارت به مخاطبان نشان میدهد اما بیش از هر چیز دیگری این تبلیغ باید جذاب و سرگرم کننده باشد به این معنا که مخاطب از دیدن تبلیغ یا شنیدن آن احساس خوبی داشته باشد و تبلیغ بتواند به حدی سرگرم کننده باشد تا جلب توجه کند و مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند. بنابراین طراحی تبلیغ بسیار اهمیت دارند به گونه ای که نهایت جذابیت و خلاقیت در آن استفاده شده باشد.


هیجان انگیز بودن
یک تبلیغ ممکن است خیلی ساده باشد اما به اندازه ی کافی هیجان و نشاط را در مخاطب ایجاد کند که مخاطب به محصول علاقمند شود مثل تبلیغاتی که درآنها از جوایز و قرعه کشی ها استفاده میشود در اصل نقش هیجانی دارند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. وقتی که از فاکتورهای مختلف برای هیجان بیشتر استفاده میکنیم مشتریان و مخاطبان تشویق میشوند تا محصول را خریداری کنند در اصل با استفاده از فاکتورهایی که هیجان تبلیغ را بیشتر میکند انگیزه ی مخاطب برای استفاده از محصول بیشتر میشود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► عرضه رقیب جدید برای تبلت آی پد
موفقیت در کسب و کار به سبک آلمانی ها ◄

مطالب مرتبط
بنر