راه کارهای سود آوری شرکت ها

پنجشنبه ، 9 مرداد 1393 ، 07:16

همانطور که می دانید کارمندان جزئی از سرمایه های شرکت به حساب می آیند بنابراین حفظ کارمندان و افزایش رضایت آنها باعث می شود کارمندان دلسوزانه کارشان را انجام دهند و در نهایت کل کار با موفقیت انجام شود.
شرکت ها از طرق مختلف سود آوری می کنند و هر شرکتی با توجه به بودجه ای که دارد برای سود آوری بیشتر تلاش می کند برخی از شرکت ها تبلیغات زیاد انجام می دهند برخی دیگر جوایز در نظر می گیرند تعدادی از شرکت ها نمایشگاه برگزار می کنند خلاصه اینکه راه های سود آوری و درآمد زایی زیادی وجود دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چند راهکار ساده را که منجر به سودآوری بیشتر می شود به شما معرفی می شود:

1-همانطور که می دانید کارمندان جزئی از سرمایه های شرکت به حساب می آیند بنابراین حفظ کارمندان و افزایش رضایت آنها باعث می شود کارمندان دلسوزانه کارشان را انجام دهند و در نهایت کل کار با موفقیت انجام شود.

وقتی کاری با موفقیت انجام می شود سود بیشتری حاصل خواهد شد بنابراین اولین قدم برای سودآوری داشتن یک تیم کاری فعال است. 

2-چه مقدار برای تبلیغات هزینه می کنید؟ آیا این هزینه ها بازگشتی دارند؟ مقدار هزینه ای که برای تبلیغات انجام میدهد باید بازخورد داشته باشد یعنی چندین برابر سودآوری برای شما داشته باشد دقت کنید که تبلیغات خود را به شیوه های نوین انجام دهید چون نوآوری و خلاقیت در تبلیغات به جذب مشتری بیشتر و سود آوری کمک خواهد کرد.

3-هر شرکتی باید در زمینه ی فعالیت هایش مراحل و گام های موجود را به کارمندان آموزش دهد فرقی نمی کند که شما چه تعداد کارمند دارید کارمندان باید اهداف شما را بدانند در این صورت است که می توانند به سودآوری کمک کنند بنابراین یادگیری امر بسیار مهمی است تقریبا نیمی از کار بر عهده ی کارمندان است بنابراین باید کاملا با ماهیت کار و تجارت آشنا باشند. 

4-بیمه را فراموش نکنید تجارت تان را بیمه کنید چون بیمه یک نوع سرمایه گذاری است ممکن است برخی از کارفرمایان بیمه را یک هزینه ی تحمیلی تلقی کنند درحالی که بیمه به حفظ سرمایه های شما کمک خواهد کرد.

5-ایده های سود آور گام مهمی برای موفقیت شما به حساب می آیند هر کارفرمایی از استعداد و خلاقیت برخوردار است پس باید بتواند ایده ها را به کار ببندد.

تجارت هایی که سود آوری دارند حتما با ایده های خوب پیش می روند بدون ایده ی کاری نمیتوان در تجارت موفق بود طرح های کاری که قوی هستند به جذب مخاطب کمک کرده و سودآور می شوند ایده هایی که سود آوری می کنند ایده هایی هستند که نیاز مخاطب را برطرف میکنند.

تفاوتی ندارد که در کدام حوزه از تجارت مشغول به فعالیت هستید حتی اگر یک کارمند ساده هم باشید باید خلاقیت را سر لوحه ی کار خود قرار دهید.

6-ارتباط با مشتری را فراموش نکنید مشتریان بهتر از شما میتوانند شما را ارزیابی کنند به همان میزانی که برای مشتری محبوب باشید مشتری بیشتر از کالاهای شما استفاده کرده و شما را در بین رقبا پیروز میکند بنابراین رمز موفقیت خیلی از تجارت ها ارتباط با مشتری است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 4 دلیل عدم موفقیت در شروع یک کسب و کار
مزایای اقتصادی و سلامتی استفاده از حمل و نقل عمومی ◄

مطالب مرتبط
بنر