5 نکته که برای راه اندازی تجارت الکترونیک باید بدانید

پنجشنبه ، 16 مرداد 1393 ، 10:18

 

اگر در پی آن هستید که در بستر وب کسب درآمد کنید باید به شما تبریک بگوییم راه مناسبی را انتخاب کرده اید اما این حرفه ام مانند سایر شغل ها نیاز به مهارت و تخصص دارد.

به گزارش بانکی دات آی آر، اگر در این خصوص تخصص لازم را نداشته باشید قطعا متحمل زیان خواهید شد قبل از راه اندازی هر تجارت الکترونیک لازم است بدانید:

1. تجارت میان مدت

تجارت الکترونیک یک تجارت زود بازده نیست و بلافاصله نمی توان به سود آوری بالا رسید اما با طی زمان و تلاش به یک درآمد مناسب می رسید فقط باید تلاش کنید.

2.تلاش مستمر

اگر یک سایت یا وبلاگ راه اندازی می کنید باید به صورت روزانه برای آن وقت و انرژی بگذارید. سایت شما باید به صورت روزانه به روز رسانی شود و مطالب جدیدی بر روی آن قرار بگیرد در غیر این صورت به بازدید و کلیک های دلخواه نخواهید رسید.

3. دقت در هزینه

اگر میلیاردر هستید از خیر خواندن این نکته بگذرید در غیر این صورت برای خریداری دامین و هاست لازم نیست خیلی هزینه کنید یک دامنه و هاست معمولی هم کار شما را راه می اندازد بعد از آن که به ثبات و درآمد زایی رسیدید می توانید به افزایش امکانات فکر کنید.

4.بازاریابی صحیح

اگر هدفتان اطلاع رسانی و افزایش سطح معلومات مردم است به بازاریابی فکر نکنید اما اگر می خواهید از این طریق کسب درآمد کنید باید فکر کنید که مخاطبان سایت شما در چه موردی حاضر به هزینه هستند. آیا می توانید چیزی را در سایتتان در معرض فروش قرار بدهید و یا خیر؟

اگر دامنه بازدیدکنندگان سایت شما بسیار وسیع باشند اما حاضر به هزینه کردن نباشند تلاش های شما بی ثمر خواهد بود.

5.مشاور خوب

برای اینکه کار شما به بهترین شکل ممکن انجام شود نیازمند این هستید که مشاور و گروه فکر خوبی در کنارتان باشد. همچنین لازم و ضروری است که مطالعه و تحقیقات فراوانی در این زمینه انجام دهید.

 

 

► راه کارهایی برای سفر با نکات اقتصادی
دلایل افزایش قیمت طلا چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر