هدیه عجیب و چشم گیر به خبرنگاران در یک شهرستان!

شنبه ، 18 مرداد 1393 ، 13:48

فرمانداری شهرستان مانه و سملقان با اهدای کارتنی حاوی سطل آشغال و جادستمال کاغذی به خبرنگاران مانه و سملقانی از آنان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش فارس، آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت 17مرداد با حضور تنی چند از خبرنگار با حضور معاون فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین به پاس خدمات ارزشمند خبرنگاران این شهرستان، سطل آشغال و جا دستمال کاغذی اهدا شد.

این هدایای در حالی در مراسمی به خبرنگاران اهدا شد که معاون فرمانداری مانه و سملقان نقش و جایگاه خبرنگاران را بی‌بدیل توصیف کرد.

جهان‌دیده گفت: رسانه‌های رسالت سنگین و خطیری را در امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم دارند و بایستی در راستای انجام تکلیف تلاش کنند.

یکی از خبرنگاران مانه و سملقانی با ابراز گلایه از نحوه برگزاری و اهدای نوع هدیه به خبرنگاران تصریح کرد: طی چندین سال کار خبری این اندازه نزد خانواده خود به خاطر هدیه امروز که به مناسبت روز خبرنگار تدارک دیده شده بود، تحقیر نشده بودم.

وی که خواست نامش ذکر نشود بیان داشت: وقتی کادوی روز خبرنگار را جلوی خانواده باز کردم واقعاً خجالت کشیدم.

این فعال عرصه اطلاع رسانی شهرستان مانه و سملقان تجلیل از خبرنگار را تجلیل از مقام قلم عنوان کرد و گفت: این شیوه تجلیل با شان و جایگاه خبرنگاران متناسب نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مانه و سملقان هم در این مراسم به مناسبت روز خبرنگار کارت هدیه 20 هزار تومانی و کتاب به خبرنگاران این شهرستان اهدا کرد.

شورای انقلاب فرهنگی 17 مرداد را به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری کرده است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► یک شغل جدید و جالب در ایران!
اهمیت تبلیغات در دوران رکود ◄

مطالب مرتبط
بنر