تماشاگران رباتیک کره!/تصاویر

سه شنبه ، 21 مرداد 1393 ، 09:41


"عقاب های هانوا" نام یک تیم بیسبال کره ای است که همیشه با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده است به همین خاطر طرفداران چندانی ندارد و بازی های خود را بدون حضور هوادران برگزار میکند.
باشگاه خبرنگاران: همیشه تیم های ورزشی طرفداران بسیاری ندارند و گاهی اوقات بعضی از تیم ها هستند که سال های طول می کشد تا طرفداران خود را پیدا کنند. این تیم های کم تماشاگر معمولا روحیه بالایی برای بازی ندارند و شاید همیشه در بین تیم های شکست خورده باشند.

"عقاب های هانوا" نام یک تیم بیسبال کره ای است که همیشه با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده است به همین خاطر طرفداران چندانی ندارد و بازی های خود را بدون حضور هوادران برگزار میکند. این موضوع بر روحیه تیم تاثیر منفی داشته و حالا هیچکدام انگیزه ای برای ادامه لیگ ندارند.

 

تیم عقاب ها برای افزایش روحیه بازیکن های خود تعدادی زیادی ربات های تماشاگر ساخته و در استادیوم مستقر کرده است. این ربات های تماشاگر میتوانند بازیکنان را تشویق کنند یا شعارهای مختلف بدهند. همچنین با کنترل از راه دور توانایی دست زدن یا حتی درست کردن پلاکاردهای تشویقی هم دارند.

 

 

گزینه تماشاگران رباتیک که برای اولین بار در دنیا اجرا می شود، پس از 400 شکست این تیم در طول 5 سال گذشته تایید شده است زیرا دیگر هیچ تماشاگر یا هواداری برای این تیم باقی نمانده بود.

مسئولین تیم برای افرادی که دوست داشته باشند هوادار عقاب ها شوند، یک قابلیت جدید تدارک دیده اند. از این پس اگر طرفداری نتواند خودش را به استادیوم برساند می تواند ربات خودش را درون استادیوم و از طریق اینترنت هدایت کند و شعارهایی که دوست دارد بدهد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► خاویار صادراتی کیلویی چند میلیون؟
تابستانی​خنک برای کامپیوتر شما ◄

مطالب مرتبط
بنر