شاد بودن چه تاثیری در کیفیت کار روزانه دارد؟

پنجشنبه ، 23 مرداد 1393 ، 08:17


افراد شاد همیشه لبخند میزنند حتی در مواقعی که مشکلات و چالشهای فراوانی در کار و فعالیت روزانه ی خود دارند باز هم مثبت اندیش هستند. افراد شاد معمولا فعال تر هستند و بنابراین بهتر از دیگر افراد میتوانند به موفقیت های زیاد دست پیدا کنند. شادی و خوشحالی از ویژگی های خوب کارمندان برتر نیز هست. استخدام افراد با انگیزه و با نشاط باعث میشود که کارها زودتر و با کیفیت بهتر انجام شود چون کارمندان شاد با علاقه و با داشتن انرژی مثبت کار میکنند.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر یک تیم کاری شاد و فعال بهتر میتواند در جذب مشتریان و برقراری ارتباط خوب با آنها و فروش محصولات فعالیت کند. توجه به مشتریان و جلب نظر آنها بدون تلاش و داشتن روابط عمومی خوب امکان پذیر نیست قطعا افراد بی حوصله و بی انگیزه نمیتوانند بازدهی خوبی در جذب مشتریان داشته باشد همه ی تلاش یک تجارت گسترش و توسعه و افزایش میزان درآمد زایی است بنابراین یک تیم کاری با کیفیت میتواند تجارتها را به این موفقیت برساند.


انگیزه ی کارمندان و تلاش کارفرمایان برای تشویق بیشتر کارمندان به کار مخصوصا در مورد کارمندان بی انگیزه کمک زیادی به بهبود عملکرد تیم کاری میکند. از کارمندان شاد تر و با انگیزه ی بیشتر در کار و تجارت خود استفاده کنید و یا اینکه سعی کنید انرژی مثبت را در فضای کاری ایجاد کنید تا همه ی اعضای تیم از نشاط کافی برای انجام کار و فعالیت خود برخوردار باشند.


در زندگی روزمره هم شادی و نشاط قطعا از کسلی و تنبلی و بی حوصلگی بهتر است. افراد شاد روز خود را با انرژی بیشتر آغاز میکنند و چون دائما مثبت اندیش هستند نتیجه ی بهتری هم میگیرند. خوب است که همیشه جملات مثبت را با خط زیبا بنویسید و آن را در قابی روی دیوار محیط کاری خود نصب کنید تا روزانه با خواندن آن کارمندان بتوانند انرژی مثبت بیشتری را دریافت کنند.


خلاقیت و نوآوری هم از دیگر ویژگی هایی است که اغلب افراد شادتر و با انگیزه تر از آن استقبال میکنند و خودشان هم تلاش میکنند تا با ارائه ی ایده های جدید و نوین خلاقیت را در کار و تلاش روزانه ی خود بیشتر کنند. هرچقدر که تنوع در کار و فعالیت شغلی بیشتر باشد کمتر کارمندان احساس خستگی از یکنواختی کار روزانه دارند و بهترین چیزی که میتواند کار و فعالیت ما را از یکنواختی خارج کند استفاده از برنامه ریزی روزانه است که در آن بتوانیم با ایجاد تغییرات مختلف روند کاری را متفاوت کنیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تعریف اشتغال و بیکاری
چاقی حس بویایی را نابود می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر