3 نکته برای جذابیت بیشتر تبلیغات

شنبه ، 25 مرداد 1393 ، 09:45


تبلیغات یکی از راهکارهایی است که برندها و تجارت ها برای جذب مشتری و مصرف کننده از آن استفاده میکنند تبلیغاتی که در فضای آنلاین و اینترنت انجام میشود نیاز به جذابیت بیشتری دارند تا مشتری را جذب کنند. اما یک تبلیغ در فضای آنلاین برای اینکه تعداد کلیک بالاتری داشته باشد به چه چیزهایی نیاز دارد؟

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تبلیغات در فضای آنلاین با تبلیغات کاغذی و بنرها و بیلبوردها متفاوت است در فضای آنلاین بهتر است که تبلیغات را با خلاقیت و متفاوت تر طراحی کنیم به گونه ای که نظر کاربران زیادی را به خود جذب کند. برای اینکه تبلیغات شما در فضای آنلاین کلیک بیشتری داشته باشد 3 نکته خوب میتواند به شما کمک کند.

 


جایگاه قرار گرفتن تبلیغات
اغلب از وب سایت ها برای درج تبلیغات در فضای آنلاین استفاده میشود اما بهتر است قبل از هر چیزی یک فضای مناسب را در وب سایت برای تبلیغات خود انتخاب کنید. جایی که بیشتر از همه تبلیغات بتواند توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کند. در برخی از صفحات باید از نوار کناری برای دیدن محتوی بیشتر استفاده کرد تا قسمت های پایین تر صفحه نیز مورد بازدید قرار بگیرد ترجیحا سعی کنید تبلیغات خود را در قسمت های اول صفحه قرار دهید چون قسمت های پایینی کمتر مورد بازدید قرار میگیرند و کاربران معمولا همان قسمت های ابتدایی را مورد بازدید و مطالعه قرار میدهند. در اکثر مواقع تبلیغاتی که در قسمت های بالاتر قرار گرفتند بازدید کنندگان بیشتری داشتند.


از کلمات کلیدی استفاده کنید
کلمات کلیدی زودتر میتوانند به سرچ و جست و جوی یک محصول کمک کنند. برای تبلیغات سعی کنید که کمتر از کلمات تکراری استفاده کنید مخصوصا کلماتی را که رقبای شما در تبلیغات خود استفاده میکنند را برای تبلیغات خودتان استفاده نکنید. استفاده از کلمات جدید و منحصر بفرد باعث میشود که محصول و کالای شما یا نام برند شما بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


خلاقیت را بیشتر کنید
هر چقدر که میزان خلاقیت و جذابیت برای تبلیغات به خصوص تبلیغات آنلاین بیشتر بازدید میزان بازدید کنندگان از محتوی تبلیغات شما هم بیشتر خواهد بود. در توضیح و توصیف محصولات خود از نهایت خلاقیت و کلمات متفاوت و جدید که منحصر بفرد بودن برند شما را نشان میدهد استفاده کنید. خلاقیت تنها در استفاده از محتوی جذاب نیست بلکه تصاویر با کیفیت و با طراحی زیبا هم به جذابیت های محتوی تبلیغات شما می افزاید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► خاطره خواندنی یک بانکی
بوی خوش دلار؛ بلای جان قاچاقچیان ◄

مطالب مرتبط
بنر