درمانکده ، اولین وبسایت رزرو اینترنتی نوبت پزشک در ایران ، کاملا رایگان!

چهارشنبه ، 5 شهریور 1393 ، 14:00


همه ما یک وقتایی نیاز داریم که به دکتر مراجعه کنیم، اما همیشه دو تا مشکل بزرگ جلوی پای ماست،اول اینکه کدوم دکتر خوبه؟ و دوم اینکه حالا از اون دکتر خوب چطور وقت بگیرم؟ تا الان بهتربن راه حل واسه این دو تا مشکل پرس و جو از دوست و آشنا بود تا یک پزشک خوب رو به ما معرفی کنند تا بعد از هزار تا زحمت شاید یک نوبت بتونیم بگیریم. ولی حالا وقتشه تا این مشکلات قدیمی رو که سال ها باهاشون دست و پنجه نرم میکردیم فراموش کنید.

 

درمانکده به عنوان اولین وبسایت رزرو اینترنتی نوبت پزشک کار خودش رو با همکاری 500 پزشک متخصص و فوق تخصص در تهران شروع کرده و تونسته جای خودش رو بین پزشکان باز کنه. جالبه که بدونین این 500 پزشک از بین 1400 پزشک برگزیده شدن و این نشونه سخت گیری درمانکده در انتخاب بهترینهاست تا با خیال راحت نزدیک ترین پزشک به خودتون رو انتخاب کنید.
حالا قضاوت با شما که برای رزرو نوبت پزشک از طریق درمانکده چقدر زمان لازم دارید ... سیستم روشنه؟ آماده اید؟

 

1.  تخصص و منطقه مطب پزشک رو انتخاب کنید

 

 

.
2- مناسب ترین وقت  برای ملاقات با پزشک رو انتخاب کنید

 

 

 

3- وارد حساب کاربریتون شید

 

 

 

 

4- پیامک رو گرفتید؟ بله؟ رزرو شما فعال شد، والسلام!


 


.
راستی یادتون باشه که درمانکده تنها برای رزرو نوبت پزشک و پیدا کردن پزشک خوب نیست، خیلی امکانات دیگه هم برای اولین بار به صورت رایگان برای شما فراهم شده ، مثل تست رایگان تشخیص بیماری، اینفوگراف ها و کتاب های سلامتی و کلی اطلاعات پزشکی تا سلامت بمونید چراکه  شعار درمانکده  "سلامتی با طعم لبخند" برای تک تک شما عزیزان هست.



به ما سربزنید:
درمانکده | اولین وبسایت رزرو اینترنتی نوبت پزشک در ایران

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► راهکارهایی خوب برای پیدا کردن یک شغل مناسب
راه کارهایی برای نوشتن ایمیل های تجاری ◄

مطالب مرتبط
بنر