11 شعبه جديد در بانک پاسارگاد فعال خواهد شد

دوشنبه ، 30 دی 1387 ، 14:29

درچند روز آينده 11 شعبه جديد در بانک پاسارگاد عملياتي شده و فعاليت خود را آغاز خواهند کرد.


به گزارش روابط عمومي بانک پاسارگاد، خسرو رفيعي، مدير روابط عمومي بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت: بانک پاسارگاد مجوز فعاليت 11 شعبه ديگر خود را از بانک مرکزي اخذ کرده و اين شعبه‌‏ها درچند روز آينده امر خدمات‌‏رساني به هم‌‏ميهنان گرامي را در تهران و شهرستان‌‏ها آغاز خواهند کرد.


وي ادامه داد: بانک پاسارگاد در تلاش است ضمن افزايش کمي شعبه‌‏هاي خود، کيفيت خدمات‌‏رساني و سبد کالاها و خدمات خود را نيز ارتقا داده و در کنار آن به فعاليت‌‏هاي خود براي نهادينه کردن فرهنگ استفاده از بانکداري الکترونيک نيز ادامه دهد.


رفيعي اضافه کرد: در همين راستا بانک پاسارگاد ششمين دوره کلاس‌‏هاي آموزش بانکداري الکترونيک را به هزينه بانک برگزار کرد. در اين دوره نيز همانند دوره‌‏هاي گذشته تعداد بسياري از همشهريان عزيز حضور داشته و در خصوص نحوه بهره‌‏مندي از ابزارهاي بانکداري الکترونيک مانند اينترنت بانک، اس‌‏ام‌‏اس بانک، ايميل بانک و تلفن بانک اطلاعات کاربردي را کسب کردند.


مدير روابط عمومي بانک پاسارگاد تصريح کرد: پاسارگاد قصد دارد دوره‌‏هاي آموزش بانکداري الکترونيک را علاوه بر تهران در شهرستان‌‏هايي که شعبه بانک در آن‌‏ها واقع است نيز برگزار کند. از اين رو از کليه متقاضيان در تهران و شهرستان‌‏ها دعوت مي‌‏شود از طريق مرکز اطلاع‌‏رساني بانک پاسارگاد به شماره 82898289-021 و يا سيستم بازخورد در سايت بانک به‌ نشانيWWW.BANKPASARGAD.COM نسبت به ثبت نام براي شرکت در اين کلاس‌‏ها به هزينه بانک پاسارگاد، اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

► بانك مركزي بر سر دوراهي صدور كارت‌هاي اعتباري
اسکناس‌های جدید تا یک ماه دیگر در بازار ◄

مطالب مرتبط
بنر