راهکارهایی برای جذب بیشتر مشتریان

شنبه ، 15 شهریور 1393 ، 09:11


در طول زندگی روزمره خود خریدهای مختلفی انجام میدهیم و از انواع و اقسام کالاهای مختلف استفاده میکنیم که هر کدام محصول برندهای متفاوت هستند. برندهای مختلف با تولید محصولات گوناگون و متنوع سعی میکنند تا تعداد بیشتری از مشتریان را جذب کنند مهمترین چیزی که به جذب مشتری بیشتر کمک میکند کیفیت کالاها است. کیفیت و مرغوبیت کالاها از عوامل مهم در جذب مشتریان بیشتر است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر یک برند خوب با داشتن محصولات با کیفیت مشتریان بیشتری دارد اما توجه به نیاز مصرف کنندگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار تولید محصولات با کیفیت و مرغوب داشتن تبلیغات خوب و همچنین بازاریابی برای محصولات به فروش بیشتر کمک میکند.


تبلیغات نقش مهمی در فروش کالاها دارد اما یک تبلیغ خوب باید محتوی خوب داشته باشد تا به طور کامل یک محصول را معرفی کند. بازاریابی نیز به فروش بیشتر کالاها و معرفی یک محصول و یا خدمات کمک میکند.


برای ارائه ی خدمات نیز تبلیغات مثل ارائه ی کالاها و محصولات اهمیت زیادی دارد. شناخت مصرف کنندگان نقش مهمی در تولید کالاهای مورد نیاز آنها دارد. نظر سنجی در مورد کالاها و کیفیت آن به یک برند کمک میکند تا محصولاتی تولید کند که هم متناسب با نیاز مصرف کنندگان باشد و هم اینکه به اندازه ی کافی در کالاها تنوع و خلاقیت وجود داشته باشد مثل تولید کالاها در اندازه ها و شکل های مختلف که مورد استفاده ی حجم بیشتری از مصرف کنندگان قرار میگیرد.


داشتن بسته بندی و تنوع در کالاها از دیگر عواملی است که مشتریان را تشویق میکنند تا خرید بیشتری داشته باشند. بسته بندی کالاها و همچنین توضیحاتی که روی بسته بندی ها نوشته میشود باید کامل باشد تنوع در بسته بندی نیز مثل تنوع در شکل و اندازه محصولات اهمیت دارد.


طراحی بسته بندی ها و توضیحاتی که در مورد کالا و محصول روی بسته بندی آن درج میشود باید کامل باشد. هر چقدر که میزان رضایت مصرف کننده از محصول و یا کالایی بیشتر باشد فروش محصولات نیز بیشتر خواهد شد.


برقراری ارتباط با مشتری و پرسیدن نظر آنها نقش مهمی در بهبود کیفیت کالاها دارد مصرف کنندگان با استفاده از کالاهای مختلف بهتر میتوانند در مورد میزان کیفیت و مرغوبیت کالاها نظر خود را بیان کنند بنابراین یک برند خوب با توجه به مشتریان و مصرف کنندگان میتواند هم رضایت مشتریان را بیشتر کند و هم اینکه محصولاتی را تولید کند که متناسب با نیاز مصرف کنندگان باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► ولع دانشگاه‌ها برای پذیرش پولی
برای شروع یک کسب و کار خوب به چه چیزهایی نیاز است؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر