یارانه 500 هزار تومانی سفر برای بازنشستگان

دوشنبه ، 17 شهریور 1393 ، 13:27


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان در سفرها مبلغ 500 هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند که از این مبلغ، 250 هزار تومان متعلق به همراه بازنشستگان است.

خبرگزاری فارس: ایراندخت عطاریان در بازدید از مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی (مشهد مقدس) گفت: بسته سفرهای زیارتی و سیاحتی به بازنشستگان کشوری در راستای رفاه بازنشستگان طراحی و تدوین شده است که از طریق اداره کل امور فرهنگی صندوق در حال اجرا است.

وی در ادامه به جزئیات این بسته اشاره کرد و گفت: بازنشستگان در سفرها مبلغ 500 هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند که از این مبلغ، 250 هزار تومان متعلق به همراه بازنشستگان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از اعزام بیش از 100 هزار بازنشسته به سفرهای زیارتی و سیاحتی در سال 93 خبر داد و گفت: مشهد، شیراز و کیش از جمله شهرهایی هستند که بیشترین آمار مسافرت بازنشستگان کشوری را به خود اختصاص داده‌اند.

عطاریان در خاتمه با بیان این مطلب که طرح سفرهای زیارتی، سیاحتی بازنشستگان کشوری از جمله سیاست‌های این صندوق بوده است، گفت: این طرح موجب انبساط خاطر و افزایش آرامش در بین این افراد و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► دختری که بیماری اش را با کاراته درمان کرد(عکس)
یک کارت هوشمند جایگزین تمام کارتها ◄

مطالب مرتبط
بنر