آیفون6، 7 میلیارد تومانی(عکس)

پنجشنبه ، 20 شهریور 1393 ، 07:37


آموسو گفته که این آیفون برلیانی در قیمت بسیار بالای 1.7 میلیون پوند که معادل حدودا هفت میلیارد تومان می‌شود، عرضه خواهد شد. مدل دیگری از آیفون6 لوکس هم توسط این طراح در نظر گرفته شده که تنها بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار دارد و خبری از برلیان‌های چشم‌نواز در آن نیست.

نکته حائز اهمیت برش الماسی سیب گاز زده است که روی قاب آیفون6 به عنوان لوگو قرار دارد. برای خلق این لوگوی خیرکننده، 51.29 قیراط برلیان برش خورده بکار رفته است.

تسنیم: الکساندر آموسو بار دیگر دست به خلق محصولی لوکس زده و می‌خواهد آیفون۶ آغشته به برلیان را شاهانه با هفت میلیارد تومان به فروش رساند.

 

"اکساندر آموسو" که یکی از معروف‌ترین طراحان محصولات لوکس در دنیا شناخته می‌شود و به خاطر طراحی و تولید محصولات الکترونیکی فوق گران شهرت دارد، این بار آستین‌های خود را برای آیفون6 بالا می‌زند.
همانطور که قبلا و ساعتی پیش از رونمایی آیفون6، خبر از طلا کردن این گوشی تازه وارد به دنیای هوشمندها توسط این طراح دادیم اما اکنون خبرهای جدیدی از برنامه‌های آموسو به گوش می‌رسد.
تا پیش از این حرف جدی از جایگذاری برلیان در این نمونه از آیفون وجود نداشت اما ظاهرا طی اقدامی بدیع، 6 هزار و 127 برلیان ریز روی قاب این گوشی قرار گرفته است.

نکته حائز اهمیت برش الماسی سیب گاز زده است که روی قاب آیفون6 به عنوان لوگو قرار دارد.
برای خلق این لوگوی خیرکننده، 51.29 قیراط برلیان برش خورده بکار رفته است.
وضوح و کیفیت برلیان‌های ریز به کار رفته در قاب این گوشی در رده استاندارد VVS1 است.
تمامی این برلیان‌ها روی قابی با 18 قیراط طلا سوار شده‌اند و روند پرزحمت آن دو ماه طول کشیده است.
آموسو گفته که این آیفون برلیانی در قیمت بسیار بالای 1.7 میلیون پوند که معادل حدودا هفت میلیارد تومان می‌شود، عرضه خواهد شد.
مدل دیگری از آیفون6 لوکس هم توسط این طراح در نظر گرفته شده که تنها بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار دارد و خبری از برلیان‌های چشم‌نواز در آن نیست.

این مدل برای کسانی در نظر گرفته شده که زندگی شاهانه و سلطنتی ندارند؛ از این حیث قیمت آن حدودا 10 میلیون تومان است.
تاکنون صحبتی از طلایی و الماسی شدن آیفون6 پلاس نبوده اما با توجه به اینکه جثه این گوشی بزرگتر از آیفون6 است به همین منظور نیازمند برلیان‌های بیشتری است که این مقرون به صرفه نخواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► چرا بازاریابی برای برندها اهمیت دارد؟
دلایل 13گانه عدم وصول مطالبات معوق بانک‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر