چطور خوب کار کنیم؟

شنبه ، 22 شهریور 1393 ، 12:22

 

خوب کار کردن لزومابه معنای زیاد کار کردن نیست البته کسانی که خوب کار می کنند معمولا حجم کاری بالا و دلمشغولی های زیادی دارند اما هرکسی که زیاد کار می کند لزوما خوب کار نمی کند.

به گزارش بانکی دات آی آر، برای اینکه درست کار کنید لازم  است به یک سری نکات با دقت توجه کنید:

1. فکر کنید

قبل از انجام هر کاری خوب فکر کنید و نحوه عملکردتان را مطالعه نمایید و هیچ کس از فکر کردن ضرر نکرده در حالی که عمل بدون اندیشه زیان بار ترین کار هاست.

2. تجربیات گذشته تان را بکار ببندید

در انجام هر کاری تلاش کنید تجربیات گذشته و آنچه از آنها فراگرفته اید بکار ببندید تجربیات گذشته کمک می کنند یک اشتباه را دو بار تکرار نکنیم.

3. محل تلاقی علایق و مهارت های خود را پیدا کنید

گاهی ما علایقی داریم که در آن ها هیچ مهارتی نداریم و بلعکس نقطه مناسب انتخاب شغل و کار کردن جایی است که بین علایق و مهارت های ما پیوندی برقرار می شود به این ترتیب می توانیم آنچه به آن علاقه داریم به بهترین شکل انجام دهیم و کسب درآمد کنیم.

4.به آنچه نقطه وقت شماست دقت کنید

برخی کار ها و فعالیت ها نقاط قوت شما محسوب می شود و  به خاطر انجامش از سوی سایرین تحسین می شود انتخاب حرفه در راستای نقاط قوت و توانایی ها کمک می کند که درآمد بیشتری داشته باشیم.

5. ارزیابی کن

ارزیابی عملکرد کار سختی نیست نتایج کارهایی که در یک بازده زمانی مشخص انجام داده ای  بررسی کن به همین راحتی نقاط قوت و ضعفت آشکار می شه به این ترتیب می تونی نقاط قوتت را تقویت و نقاط ضعفت را اصلاح کنی

6. مطالعه کردن

در زمینه کاری تان مقالات و کتاب های جدید را مطالعه کنید و سعی کنید هر روز خودتان را به روز کنید و روش های جدید برای انجام کارها و مسئولیت های خودتان رابیاموزید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اهمیت داشتن حساب پس انداز چیست؟
۷ تست تشخیص طلای تقلبی ◄

مطالب مرتبط
بنر