5 راه کار برای داشتن یک روز کاری خوب

سه شنبه ، 25 شهریور 1393 ، 05:29


در مشاغل و تجارت های مختلف وظایف و مسئولیت های تیم کاری متفاوت است یک تیم کاری خوب با تلاش و کوشش سعی میکند تا به موفقیت یک تجارت کمک کند. در یک روز کاری حجم متفاوتی از مسئولیت های کاری وجود دارد که با استفاده از یک برنامه ریزی خوب میتوانیم مسئولیت های کاری خود را به نحو احسن انجام دهیم.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی ار 5 راه کار خوب و ساده به ما کمک میکند تا یک روز کاری خوب داشته باشیم.


1-داشتن برنامه ریزی به ما کمک میکند تا بتوانیم نظم بیشتری داشته باشیم. خوب است که همیشه هم در زندگی شخصی و هم در کسب و کار خود از برنامه ریزی استفاده کنیم. مثلا مسئولیت ها و کارهایی را که باید در یک روز کاری انجام دهیم برنامه ریزی کنیم تا هم نظم بیشتری در کار و شغل خود داشته باشیم و هم اینکه بتوانیم کیفیت کار خود را افزایش دهیم.


2-داشتن زمان بندی مناسب در انجام کارها و مسئولیت های کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید همیشه آن تایم باشید تا برای انجام مسئولیت ها و وظایف کاری زمان کافی وجود داشته باشید. وقتی که هر مسئولیت کاری را با زمان بندی مشخص و برنامه ریزی انجام دهیم در پایان روز کاری کمتر با کمبود زمان مواجه خواهیم شد و میتوانیم با یک برنامه ریزی خوب کارهای خود را به نحو احسن انجام دهیم.


3-سعی کنید همیشه مثبت اندیش باشید و با انگیزه و انرژی زیاد در کسب و کاری که دارید به انجام مسئولیت ها و وظایف خود بپردازید زمانی که با بی میلی و بی انگیزگی در کسب و کار خود مشغول به کار شویم و روز کاری خود را با انرژی منفی آغاز کنید قطعا تلاش و کوشش نتیجه ی مطلوب نخواهد داشت.


4-سعی کنید در یک روز کاری وظایف و مسئولیت های مختلف را تقسیم بندی کنید و ساعات اولیه ی روز را برای کارهای مهمتر در نظر بگیرید. جلسات کاری، چک کردن ایمیل، ارسال فکس، امور اداری و بانکی هر کدام نیاز به زمان مشخص دارند بنابراین با توجه به حجم کارها خوب است که همیشه با داشتن یک برنامه ریزی و زمان بندی مشخص بتوانیم کارها و مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام دهیم و یک روز کاری خوب داشته باشیم.


5-توانایی حل مشکلات و چالشهای کاری یکی از چیزهایی است که باعث میشود تا استرس کمتری در کسب و کار خود داشته باشیم. چالشها و مشکلات کاری در اغلب تجارتهای مختلف وجود دارد و ممکن است که در یک روز کاری چالشها و مشکلات زیادی در کار و شغل خود داشته باشیم اما هر چقدر که بهتر بتوانیم آنها را برطرف کنیم و برای حل آنها راهکار پیدا کنیم روز کاری بهتری خواهیم داشت.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سقف جدید انتقال وجه اینترنتی تعیین شد
موانع رشد اخلاق حرفه ای در سازمان ها کدام است؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر