چطور یک بانکدار حرفه ای باشیم؟

چهارشنبه ، 26 شهریور 1393 ، 10:27

برای اینکه یک بانکدار بزرگ و حرفه ای باشید که بخشی از اقتصاد کشورتان یا جهان را در اختیار داشته باشد می بایست سه ویژگی سرمایه،تخصص و روابط عمومی خوب داشته باشید.

به گزارش بانکی دات آی آر، این گزارش نمی خواهد به شما روش های تاسیس یک بانک رابیاموزد چراکه درحال حاضر کلی بانک اضافه داریم و بعضی هایشان هم در حال ورشکستگی هستند. گذشته از این ها بانک مرکزی تلاش می کند از تاسیس بانک های بیشتر که به اقتصاد کشور آسیب برسانند پیشگیری کند.

اما این گزارش در حقیقت دنبال این است که به شما یاد بدهد چطور بانکدار خودتان باشید و به شیوه یک بانکدار حرفه ای منابع و مصارفتان را مدیریت نمایید.

1. خلاق بودن را یاد بگیرید

هیچ وقت یک شرایط آرمانی به همراه تمام شرایط دلخواه  و مورد نیاز شما برای دستیابی به اهداف اقتصادی تان به وجود نخواهد آمد به این ترتیب این شما هستیدکه می بایست دست به ابتکار بزنید و از وضعیت موجود بهترین و موثر ترین راه برای رسیدن به اهدافتان را بیابید.

2. سر رشته امور را از دست ندهید

همیشه باید در جریان ریز امور جیبتان باشید اینکه کسی موجودی حساب بانکی تان را بپرسد و حتی موجودی کنونی جیبتان و بگویید نمی دانم! یا دقیق نمی دانم یک زنگ خطر است که سر رشته امور اقتصادی از دستتان در رفته  و در معرض آسیب و خطر قرار دارید.

3. احساسات و هیجان تعطیل

لازم و واجب است که در امور مالی کاملا منطقی و علمی تصمیم بگیرد پس عبارت هایی که من ... چیز را دوست دارم. الان باید خرید کنم . خرید واجبه. یه شب که هزار شب نمی شه و... یعنی در گیر احساسات شدید.

4.شناختتان را بالا ببرید

خواند مطالب مفید و به روز در مورد علم برنامه ریزی، یادگیری اصول اولیه اقتصاد و... به پرورش شم اقتصادی شما کمک می کند و در تصمیم گیری درست یاری تان خواهد کرد.

5. تجربه کنید

افرادی که در جهت تحقق اهداف اقتصادی شان تلاش می کنند باید ریسک پذیر باشند پس اگر کاری به نظرتان جالب می آید و تصمیم گرفته اید  اقدام خاصی بکنید با توکل به خدا دست به کار شوید. دست دست نکنید و فراموش نکنید ممکن است مشکلاتی در حین انجام کار پیش بیاید ولی شما باتلاش می توانید آنها ار بر طرف کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► درآمد چين از مهر و تسبيح سالانه چند میلیارد است
«وایبر» چه اندازه امنیت دارد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر