مقرون به صرفه‌ترين سيم‌کارت بازار ايران

پنجشنبه ، 17 مهر 1393 ، 09:09


سيم کارت هاي دائمي ايرانسل مقرون به صرفه ترين تعرفه را دارند و مي‌توان با کمترين هزينه براي تمامي تماس هاي داخل و خارج از شبکه در سراسر کشور و حتي تلفن ثابت با آن مکالمه کرد.
آفتاب: با سيم کارت هاي دائمي ايرانسل (آي سيم) که به مبلغ 120هزار تومان با 50هزار تومان حداعتبار اوليه عرضه ميشوند، مي توان از ارزان ترين تعرفه پايه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شده و مخارج مکالمات خود را در پايان ماه پرداخت.

درحال حاضر هزينه تماس با اين سيم کارت ها براي تمامي تماس‌هاي داخل و خارج شبکه در سراسر کشور و حتي تلفن ثابت، تنها دقيقه‌اي 499 ريال بر حسب تعرفه پايه ثانيه‌اي است که از تعرفه تماس‌هاي بين خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه نيز ارزان‌تر است.

سيم کارت هاي دائمي ايرانسل (آي سيم) با قيمت 120 هزار تومان و به همراه 50 هزار تومان اعتبار اوليه از طريق سيستم يکپارچه خريد سيم‌کارت‌هاي ايرانسل، دفاتر خدمات مشترکين ايرانسل يا نمايندگي‌هاي مجاز به فروش مي رسد. تعرفه تماس هاي داخل و خارج شبکه ايرانسل براي  سيم کارت هاي دائمي 499 ريال به ازاي هر دقيقه و 8.32 ريال به ازاي هر ثانيه است و مانند تمامي سيم کارت‌هاي ايرانسل هيچ هزينه پنهان ديگري نظير تماس بين شهري، هزينه جابجايي و يا تماس راه دور براي مشترک در بر ندارد.

هزينه هر پيامک فارسي ارسالي از اين سيم کارت ها 89 ريال است و ارسال پيامک به خارج از کشور 1.500 ريال هزينه دارد. اينترنت همراه سيم کارت هاي دائمي ايرانسل هم از ارزان ترين تعرفه برخوردارند بطوريکه در مصرف آزاد در زمان هاي اوج ترافيک هر کيلوبايت اينترنت آن پنج ريال و در ساعات غيراوج ترافيک هر کيلوبايت اينترنت يک ريال محاسبه مي شود. با خريد هر سيم کارت دائمي (آي سيم) مي توان يکي از بسته هاي پيشنهادي آي 300، آي 700، آي 2000 را هم خريداري کرد که هزينه هاي مشترک را تا اندازه زيادي کاهش مي دهد.

خدمات ويژه و مزاياي سيم کارت دائمي آي سيم

مرکز تماس اختصاصي به شماره 900، حد اعتبار اوليه 50 هزار تومان و امکان افزايش به انتخاب مشترک، کارت مالکيت رسمي، تماس با 714 از خطوط ايرانسل يا 09377140000 از ساير خطوط، اينترنت پرسرعت همراه در سراسر کشور، رومينگ گسترده مکالمه و ديتا، دريافت صورتحساب جزئيات تماس‌هاي تلفني در پايان هر دو ماه، کيفيت استاندارد شبکه و مکالمه، سرويس هاي ارزش افزوده پيشرفته به روز و متنوع و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش از جمله خدمات ويژه و مزاياي سيم کارت هاي دائمي ايرانسل به شمار مي رود.

به عنوان مشتري طرح دائمي در پايان هر دو ماه، يک صورت‌حساب براي مشترک ارسال خواهد شد که بنابر درخواست وي، صورت ريزمکالمات انجام شده نيز مي‌تواند همراه آن ارسال شود. اين صورت‌حساب به نشاني پست الکترونيکي مشترک فرستاده خواهد شد و براي پرداخت آن 28 روز از تاريخ صدور فرصت دارد. مشترکان سيم کارت هاي دائمي ايرانسل مي‌توانند صورت ريزمکالمات خود شامل گزارش کامل مصرف ماهانه را نيز دريافت کنند و اين گزارش منعکس کننده شماره مقصد، مدت زمان مکالمه، زمان برقراري تماس و هزينه تماس است.

تبديل سيم کارت اعتباري به دائمي

تمامي مشترکان سيم کارت‌هاي اعتباري ايرانسل مي‌توانند با تبديل سيم‌کارت خود به سيم‌کارت دائمي (آي سيم)، تماس با ارزان‌ترين تعرفه تلفن همراه در ايران را تجربه کنند. براي تبديل سيم‌کارت کافي است با شماره گيري کد دستوري #7* ابتدا حساب خود را به ميزان يکصد هزار تومان شارژ کنند و سپس با شماره‌گيري کد دستوري #70* نسبت به تبديل سيم‌کارت به دائمي اقدام کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► قیمت فروش زمین در تهران کاهش یافت
تعجب زوج موتورسوار استرالیایی از رانندگی ایرانیان ◄

مطالب مرتبط
بنر