۳۵ متر آپارتمان، متری ۹ میلیون تومان!

سه شنبه ، 22 مهر 1393 ، 08:44


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، پیش از این  عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با بیان اینکه قیمت واحدهای مسکونی در بازار به قیمت تمام‌شده رسیده‌ است، گفته بود:‌ امسال قیمت مسکن از ثبات نسبی برخوردار است، به طوری که در یک ماهه اخیر قیمت‌ها توقف داشته و قیمت مسکن بیش از این کاهش نخواهد داشت.

این در حالی است که رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران از افزایش حجم معاملات مسکن در 6 ماهه نخست امسال خبر داده و گفته بود: هرچند توقع ما نسبت به وضع بازار این است که حجم معاملات بیشتر باشد، اما با توجه به  رکودی که بر بازار مسکن حاکم بود، همین حجم معاملات نیز خروج مسکن از رکود را نوید می‌دهد.

با این حال خبرنگار آنا قیمت خانه‌های با مساحت کمتر از 40 متر در تهران را پیدا کرده تا بتواند به کسانی که قصد خرید چنین خانه‌هایی دارند، اطلاع رسانی کند.

بر این اساس،‌ هر متر مکعب آپارتمان با متراژ 38 متر نوساز در محدوده پیروزی و نبرد، 3 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین آپارتمانی 39 متری در خیابان باشگاه تهرانسر با قدمت 10 سال ساخت 125 میلیون تومان قیمت دارد.

در خیابان جیحون نرسیده به کمیل، آپارتمان 19 سال ساخت با مساحت 40 متر بدون پارکینگ و انباری در یک مجتمع مسکونی با 110 میلیون تومان نقد و 45 میلیون تومان وام به فروش می‌رسد. آپارتمان نوساز 35 متری در دوراهی نیاوران با یک واحد خواب و به صورت تک‌واحدی، 320 میلیون تومان قیمت دارد.

هر متر مکعب آپارتمان 34 متری 20 ساله در مجیدیه جنوبی با یک اتاق خواب در طبقه اول، 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و قیمت هر متر مکعب آپارتمان 3 سال ساخت با متراژ 39 متر در خاوران خیابان هاشم‌آباد، 2 میلیون و 100 هزار تومان است.

در منطقه آذری میدان معلم تهران قیمت هر متر مکعب آپارتمان 40 متری با انباری 2 میلیون و 300 هزار تومان است و در منطقه بزرگراه نواب خیابان قزوین هر متر مکعب آپارتمان 40 متری 10 ساله در طبقه اول و با انباری و پارکینگ،‌ 2 میلیون و 500 تومان قیمت دارد.

آپارتمان 39 متری 15 ساله در محدوده طرشت خیابان حبیب‌اللهی در زیر همکف و تک واحدی،‌ 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد. هر متر مربع آپارتمان 39 متری در محدوده تلفنخانه نارمک به صورت نوساز و دارای انباری و پارکینگ در طبقه سوم،‌ 5میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

آپارتمان تک واحدی در طبقه سوم با متراژ 40 متر و دارای انباری و آسانسور متری 3 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد و آپارتمانی 33 متری قدیمی‌ساخت دو نبش در خیابان جمالزاده تهران، متری 4 میلیون و 500 هزار تومان است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نكات بانک ملی جهت افزايش ضريب امنيتی خدمات اينترنتی
حذف پردرآمدها از لیست یارانه بگیرها ◄

مطالب مرتبط
بنر