بانک مرکزی: 16 بانک دولتی و خصوصی تسهیلات ازدواج پرداخت می‌کنند

يكشنبه ، 11 آبان 1393 ، 11:36

 

بانکی دات آی آر: بانک مرکزی اعلام کرد 16 بانک دولتی و خصوصی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت می‌‌کنند و متقاضیان وام ازدواج که به شعب بانک‌ها مراجعه کرده‌اند، حداکثر طی دو ماه باید مدارک خود را تکمیل کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تمام متقاضیان وام ازدواج، باید از طریق سامانه ازدواج به نشانی ve.cbi.ir ثبت‌نـام و فرم مربوطه را تکمیل کنند. با ثبت‌ موفقیت درخواست در سایت، کد رهگیری ده رقمیِ محرمانه که مربوط به متقاضی است، به ثبت‌نام کننده داده خواهد شد.
متقاضیان باید برای اطلاع از وضعیت ثبت‌نام خود، هم‌چنین نام شعبه مربوطه، به همان سایت مراجعه کرده و اگر شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف حداکثر 12 روز کاری، به شعبه تعیین شده مراجعه و نسبت به پذیرش و اخذ وام اقدام کنند.
عدم مراجعه متقاضیان در زمـان تعیین شده، ثبت نـام آنان را منتفی می‌کند.
روابط عمومی بانک مرکزی تاکید کرده است: حسب مصوبات بیست و پنجمین صورت‌جلسه کمیسیون اعتباری مورخ 29 مرداد ماه 93 مقرر شده است، متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف 2 ماه نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل مدارک، نام متقاضی از سامانه مربوطه حذف می‌شود تا امکان بهره‌مندی سایر متقاضیان در صف از تسهیلات مذکور و شفافیت عملکرد بانک‌ها به عمل آید.
مدت بازپرداخت تسهیلات، 36 ماهه با اقساط مساوی و سررسید نخستین قسط، یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مزبور با کارمزد 4 درصد است.

► شرایط جدید جذب نیروهای شرکتی: استخدام‌ها صرفا قراردادی است
واکنش صرافان به دستورالعمل جدید بانک مرکزی ◄

مطالب مرتبط
بنر