بایزید مردوخی مشاور وزیر کار شد

چهارشنبه ، 14 آبان 1393 ، 09:42
بانکی دات آی آر: با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بایزید مردوخی به سمت مشاور وی در زمینه سیاست‌گذاری و توسعه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در حکم علی ربیعی دانش، شناخت دقیق مختصات اقتصاد و نظام برنامه‌ریزی کشور، باور و تعهد به ضرورت توسعه و یک عمر تجربه ارزشمند از ویژگی‌های بایزید مردوخی است.
در ادامه‌ی این حکم مهم‌ترین وظایفی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید به‌عهده دارد را غلبه بر مسائل بزرگی نظیر بیکاری، فقر، و عدم موفقیت نظام تعاونی در سطح مطلوب نام برده است که نیازمند دانش و تجربه برای سیاست‌گذاری‌های مناسب به‌منظور افزایش کارآیی برنامه‌های وزارتخانه و توسعه اثربخشی اقدامات است.
مردوخی مدرس اقتصاد و از پژوهشگران برجسته کشور است. وی دبیری هیات امنای حساب ذخیره ارزی، مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ریاست دفتر اقتصاد کلان وزارت برنامه و بودجه را در کارنامه کاری خود دارد.
افزون بر این عضویت انجمن اقتصاددانان ایران، عضویت ستادهای تدوین برنامه‌های اول، سوم و چهارم توسعه، ریاست کمیته راهبردی برنامه چهارم، عضویت کمیسیون آینده‌نگری فرهنگستان علوم ایران و عضویت هیات مدیره انجمن آینده‌نگری ایران را نیز داشته است.
مردوخی دارای تالیفات متعدد پژوهشی درحوزه توسعه اقتصادی، صنعتی و فناوری و آینده‌پژوهی به زبان‌های انگلیسی و فارسی است.

► بانک‌ها برای وصول معوقات همکاری نمی‌کنند
بانکی: پیش‌خوان روزنامه‌های اقتصادی امروز، 14 آبان 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر