وعده زمان عرضه بانك ملت همچنان در ابهام!

چهارشنبه ، 9 بهمن 1387 ، 15:17

در حالي كه زمان عرضه بانك ملت از سوي مسئولان سازمان خصوصي سازي دهه فجر اعلام شده است ولي با نزديكي به اين تاريخ هنوز اطلاعات لازم بانك ملت به شركت بورس ارايه نشده است، بنابراين زمان عرضه منوط به ارايه اطلاعات تكميلي بانك ملت است.

دكتر حسن قاليباف اصل ـ مديرعامل شركت بورس ـدر خصوص  آخرين وضعيت عرضه بانك ملت  با بيان اينكه اين بانك اطلاعات تكميلي خود را به بورس ارايه نكرده است گفت: تاكنون اميدنامه بانك ملت به شركت بورس ارايه نشده است كه بايداميد نامه را به روز كرده و نيز پيش‌بيني سود خود را ارايه كنند.

وي ادامه داد: علاوه بر اين بانك ملت بايد نزد سازمان بورس به ثبت رسيده و به شركت اعلام شود كه تاكنون اين كار نيز انجام نشده است از سوي ديگر اين بانك بايد گزارش از سازمان حسابرسي در خصوص كفايت كنترل‌هاي داخلي به شركت بورس ارايه كند.

وي اضافه كرد: اگر اطلاعات بانك ملت كامل باشد به بازار اعلام شده و در سايت درج مي‌شود پس از آن نيز بازار بايد فرصت بررسي اطلاعات را داشته باشد تا اميدنامه‌اي كه منتشر مي‌شود مورد بررسي فعالان بازار قرار گيرد كه اين هم به نوبه خود فرصت مي‌طلبد.

قاليباف تاكيد كرد: بنابراين زمان عرضه بستگي به ارسال اطلاعات از سوي بانك دارد، زماني كه اميدنامه درج شده و در سايت قرار گيرد زمان آن اعلام مي‌شود ولي در حال حاضر اطلاعاتي در دست شركت نيست كه زمان را اعلام كند.

منبع: خبر گزاری دانشجویان ایران(ایسنا)

► مسير تحول اقتصادي كدام است؟
گزارش ویژه الف: بَنکربازی ◄

مطالب مرتبط
بنر