بورس کالای ایران به‌طور رسمی عضو اتحادیه IEU شد

سه شنبه ، 27 آبان 1393 ، 11:01

بانکی دات آی آر: اعضای اتحادیه الکترونیکی بین بورسی (IEU) در بعدازظهر دومین روز نشست بین‌المللی این اتحادیه در تهران، توافق‌نامه عضویت بورس کالای ایران را در این نهاد بین‌المللی امضا کردند.
به گزارش بورس کالای ایران، در پی برگزاری دومین نشست بین‌المللی بورس‌های کالایی کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) و اروپای شرقی در قالب اتحادیه الکترونیکی بین بورسی (IEU)به میزبانی بورس کالای ایران در تهران، عضویت بورس کالای ایران در این اتحادیه مطرح و به اتفاق آرا، تصویب شد.
بر اساس این گزارش، با عضویت بورس کالای ایران در اتحادیهIEU،  یکی از مهم‌ترین گام‌های بازار سرمایه ایران برای توسعه ارتباطات بین‌المللی در سال‌های اخیر، فصلی نو در بازار سرمایه کشور رقم می‌خورد و مبادلات و تجارت بین‌المللی مطمئن، سریع و شفاف بین ایران و کشورهای ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، اوکراین و بلاروس و کشور روسیه که  عضو ناظر این اتحادیه هستند، توسعه می‌یابد.
این گزارش حاکی است، دوشنبه در بعداز ظهر دومین روز این نشست بین‌المللی، با حضور مدیران و کارشناسان بورس کالا با نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه در پنل‌های مربوطه، طرفین درباره تبادل اطلاعات بین بورس‌های عضو، فراهم کردن بستر الکترونیکی معاملات دو و چند جانبه با بورس کالای ایران و انتخاب چند کالا برای آغاز معاملات الکترونیکی توافق کردند.

 

► وزیر کار: تعیین دست‌مزد 94 بر مبنای نظام تورم و چانه‌زنی
بانکی: پیش‌خوان روزنامه‌های اقتصادی امروز، 27 آبان 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر