چه‌گونه با پول خرج کردن، پول‌مان را ذخیره کنیم؟!

شنبه ، 8 آذر 1393 ، 12:23

نوشتن فهرست ملزومات و مخارج آن‌ها از آن دست کارهایی که با روحیه بسیاری از ما بازی می‌کند؛ فهرستی بلند بالا که گاها مجبور می‌شویم از برخی موارد آن چشم‌پوشی کنیم. ولی مگر نه این‌که حضور آن‌ها در این فهرست گویای نیاز به انجام آن‌هاست؟
لازم است کالایی را بخریم، به تفریحی بپردازیم، جشنی بگیریم و... یا جدا از نیاز، تنها دل‌مان می‌خواهد!
حال راه‌کار رسیدن به خواسته‌هایمان بدون این‌که پول بسیاری برای آن هزینه کنیم چیست؟ چه‌گونه می‌توانیم مطابق نیاز یا خواسته‌هایمان پول خرج کنیم؛ اما در واقع پس‌انداز کنیم؟ برای رسیدن به راه‌حل با ما همراه باشید.

می‌توانیم تخفیف بگیریم؛ اما چه‌گونه؟
1.    خرید چندتایی! وقتی تعداد خرید از یکی فراتر برود، راه برای تخفیف گرفتن باز می‌شود.
حال، حساب-کتاب شما می‌گوید خرید همان یکی هم ممکن است مشکل باشد؟ نگران نباشید می‌توان با جمعی از خریداران همراه شد!
خرید گروهی راه‌حل ساده‌ای است که می‌تواند تخفیف بالایی را برای شما به ارمغان آورد. شما در جمعی قرار می‌گیرید و همراه آنان خریدتان را انجام می‌دهید و فروشنده به جای این‌که یک محصول بفروشد، با فروش چندتایی، حاضر به تخفیف می‌شود.
2.    چانه‌زدن!
البته چانه‌زدن از آن کارهای دشواری است که بیش‌تر اوقات، اعصاب خریدار و فروشنده را به بازی می‌گیرد. اگر جزو آن دسته‌ای هستید که از چانه‌زدن خسته می‌شوید یا اصلا علاقه‌ای به این کار ندارید، با قرار گرفتن در جمع خریداران گروهی، دیگرانی هستند که به جای شما چانه می‌زنند! و شما با عضویت رایگان (برای عضویت اینجا کلیک کنید)، تنها از مزایای این خرید و تخفیف آن بهره می‌برید.

 

خرید گروهی + تخفیف
«تخفیفان» مرجع آشنایی برای دوست‌داران خرید است. «تخفیفان»،
•    گروه خرید که شما می‌خواهید در میان آنان قرار بگیرید را گردهم می‌آورد،
•    به جای شما با فروشندگان چانه می‌زند،
•    و ویترین خوش آب و رنگی از تمام چیزهایی که می‌توان لازم داشت را پیش چشم‌تان می‌گذارد.
اکنون بیش از 8۰۰۰ مرکز از بهترین‌های کشور با «تخفیفان» همکاری دارند؛ از آن جمله برج میلاد تهران، باشگاه انقلاب، مجموعه ورزشی توچال و رستوران‌هایی هم‌چون رستوران گردان برج میلاد، رستوران پنج ستاره اسفندیار و رستوران‌های زنجیره‌ای را می‌توان نام برد.

با چانه‌زنی‌های تخفیفان شما می‌توانید تا 90درصد تخفیف بگیرید!
و روزانه در تهران 18 تا 20 و در شهرستان‌ها دست‌کم یک پیشنهاد تازه دریافت کنید!

این سایت که از سال 90 با ایده‌ی خواهران دانش‌ور و در قالب یک استارت‌آپ آغاز به کار کرده است، توانسته در این سه سال با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بازار کار اینترنتی به یک میلیون کاربر ثابت دست یابد. البته تعداد کاربرانی که در خریدهای موردی سایت شرکت می‎کنند، رقم بالاتری را نشان می‌دهد.
«تخفیفان»، انواع خدمات و محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره، از رستوران‌ها و مراکز تفریحی تا انواع محصولات و سفر را در اختیارتان می‌گذارد و در ۷ شهر بزرگ کشور شامل تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت مشغول به فعالیت و خدمات‌دهی است؛ هر چند محصولات خود را به تمامی کشور ارسال می‌کند.

 

چه می‌شود که فروشندگان تخفیف می‌دهند؟
معرفی محصولات و خدمات هزینه‌های بسیاری دارد که الزاما به موفقیت اطلاع‌رسانی نمی‌انجامد. این‌که:
•    با هزینه‌های بالای تبلیغات، یک محصول یا خدمات را معرفی شود،
•    نظر مخاطب به آن جلب شود یا خیر؟
•    و در گام بعدی آیا تمایل به بهره‌مندی از آن داشته باشد؟
محرک‌هایی است که فروشندگان و خدمات‌دهندگان را به ارتباط مستقیم با مشتری سوق می‌دهد. آنان به جای هزینه‌های تبلیغاتی به مشتریان‌شان تخفیف می‌دهند.

 

به‌دنبال چه هستید؟ راهنمایی‌تان می‌کنیم!
نوشیدن یک لیوان چای در ارتفاعات 266 متری تهران، صرف یک غذای لذیذ در محیطی دل‌نشین، تفریح و ورزش با جمعی از دوستان‌تان، یادگیری مهارت‌ها، بهره‌مندی از خدمات سلامت و زیبایی، گشتی در عالم فرهنگ و هنر، خرید لوازم و پوشاک مطابق بازار روز، گرفتن عکس یا رفتن به سفر؛ نیاز شما چیست؟
در صفحه‌ی نخست، «تخفیفان» منوهای گوناگونی را در اختیار شما می‌گذارد، این‌که به دنبال چه باشید، راهنمای شما برای انتخاب دسته‌بندی‌ مطالب است؛ پس از آن:
•    یک منوی جذاب از انتخاب خود خواهید دید،
•    با چیزها و جاهایی جدید آشنا می‌شوید،
•    و پیشنهاداتی دریافت می‌کنید که برای پیدا کردن آن‌ها باید کلی زمان صرف می‌کردید.

با تخفیفان از یک‌نواختی رها می‌شوید.

 

هیچ تخفیفی را از دست نمی‌دهید!
نگران از دست دادن تخفیف‌ها نباشید، نگران نباشید که چیزی از نگاه شما جا بماند؛ اگر اپلیکیشن تخفیفان را در گوشی همراه خود داشته باشید یا در خبرنامه‌ی رایگان این سایت تنها با وارد کردن ایمیل‌تان عضو شده باشید از تمام پیشنهادات تخفیفان باخبر خواهید شد؛ راه دیگر این است که ایمیل و شهر محل سکونت خود را به شماره ۳۰۰۰۶۱۶۱۱۰ پیامک کنید.

زمان را از دست ندهید، در همین لحظه با کلیک روی لینک زیر می‌توانید نخستین هدیه‌ی تخفیفان را دریافت کنید!

http://takhfifan.com/?utm_source=asriran01

► بانکی: پیش‌خوان روزنامه‌های اقتصادی امروز، 9 آذر 93
4 شرط پرداخت وام 5 میلیون تومانی ازدواج ◄

مطالب مرتبط
بنر