پیام مدیر عامل بانک تجارت به مشتریان

شنبه ، 29 آذر 1393 ، 13:18

مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس این بانک، بر ادامه تلاش بی وقفه کارکنان بانک تجارت برای جلب رضایت بیش از پیش ذینفعان این بانک تاکید کرد.
متن پیام به این شرح است :
مشتریان ارجمند بانک تجارت ؛ سپرده گذاران و سهامداران
29 آذرماه برای کارکنان بانک تجارت تنها یادآور سالروز تاسیس بانک نیست ، 29 آذر یادآور تمام پیروزی ها ، دشواری ها و فراز و فرودهایی است که همه کارکنان و مشتریان دیروز و امروز بانک در تجربه آن با یکدیگر همراه و هم نفس بوده اند.
بی گمان در تحقق دستاوردهای سترگی که بانک تجارت طی سالهای حضور تاثیرگذار خود در عرصه های مختلف اقتصاد کشور به دست آورده ، از مشارکت در ایجاد و بهره برداری از صدها طرح بزرگ زیربنایی و تولیدی در اقتصاد ملی گرفته تا اعطای صدها هزار میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان بخش خصوصی ، مشتریان نقشی تاثیرگذار و بی بدیل داشته اند ، چه آنکه بدون اعتماد و همراهی شما کسب هیچ ثمره واقعی امکانپذیر نبوده و نیست.
می خواهیم همچون گذشته سربازانی شایسته در مسیر پیشرفت و توسعه کشور بوده و یاوری استوار برای کارآفرینان ایرانی باشیم . برای تحقق این مهم همچنان به همراهی  شما سپرده گذاران و سهامداران ارجمند بانک نیازمندیم و امید آن داریم همواره اعتمادی را که شما در اختیار خدمتگزاران خود در بانک تجارت قرار داده اید به بهترین شکل پاس داریم .

 

► نرخ رسمی ۲۸ ارز افزایش یافت/ افزایش ۳۵ ریالی دلار و کاهش ۲۷۰ ریالی یورو
دلار سال آینده در جهان گرانتر خواهد شد ◄

مطالب مرتبط
بنر