برترین گجت های سال ۲۰۱۴

چهارشنبه ، 3 دی 1393 ، 14:37

نشریه Times بر اساس آخرین بررسی خود ,لیست ۲۵ اختراع برتر سال ۲۰۱۴ میلادی را منتشر کرد که در آن نام ساعت مچی Apple Watch، گوشی امنیتی Blackphone، تبلت Surface Pro 3 مایکروسافت و دسته های مخصوص عکس‌های سِلفی به چشم می‌خورد.

تبلت Surface Pro ۳3 به گونه ای است که با اتصال یک کیبورد به آن, می تواند به عنوان یک لپ تاپ استفاده شود .این محصول از نظر قطر, باریک‌ترین تبلت شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود و البته از لپ‌تاپ‌های امروزی هم محکم تر ساخته شده است.

ویژگی های فنی این تبلت:

طراحی زیبا
بدنه فلزی
چهارمین نسل از سری پردازنده‌های Core i3
رم ۴ گیگابایتی
هارددیسک ۶۴ گیگابایتی
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD


 

گوشی هوشمند Geeksphone در شرکت اسپانیایی Silent Circle ساخته شده است و به عنوان نخستین گوشی جهان با قابلیت برقراری امنیت کامل برای فعالیت‌های موبایلی شناخته شده است و کاربران آن بدون نصب هیچ گونه برنامه اضافی می‌توانند این امنیت را برقرار کنند.

این گوشی نخستین محصولی محسوب می‌شود که قادر است تمام تماس‌های تلفنی، پست الکترونیکی، پیام‌های متنی، تاریخچه جست‌وجوهای اینترنتی و ... را به صورت رمزی و کدگذاری شده برگرداند تا امکان سوءاستفاده از آن وجود نداشته باشد.

 

 

 

به گزارش ایتنا، ساعت هوشمند Apple Watch یک رایانه مچی محسوب می‌شود که رابط کاربری ویژه برای آن در نظر گرفته شده است که در نهایت با یک نمایشگر لمسی و کلیدهای سخت‌افزاری به دست کاربران می رسد. لازم به ذکر است که این محصول لقب برترین اختراع سال 2014 را از آن خود کرد.

از دیگر اختراعات برتر 2014 می توان به Monopod ها یا دسته مخصوص عکس‌های سِلفی اشاره کرد که از محبوبیت خاصی در سال جاری میلادی برخوردار بوده است.



 


► بانکی: پیش‌خوان روزنامه‌های اقتصادی امروز،6دی 93
اینتل "رمز عبور" را از دنیای فناوری حذف می‌کند ◄

مطالب مرتبط
بنر