افزایش تولید خودرو در ایران

پنجشنبه ، 11 دی 1393 ، 10:34

بانکی دات آی آر: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو برابر شدن میزان تولید خودرو در کشور طی 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدعلی سیدابریشمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در گردهمایی روابط عمومی های شرکت شهرکهای صنعتی کشور با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم ،ایجاد تحرک در بخش اقتصادی کشور را امیدبخش دانست و اظهار کرد: اگر چه هنوز تحرک لازم در اقتصاد کشور ایجاد نشده اما روند رو به رشد اقتصاد کشور کاملا مشهود است و رشد چهار درصدی اقتصاد نیز در همین راستا است.

وی ایجاد رونق و تحرک در صنایع دولتی و بویژه در صنایع بزرگ را مشهودتر ارزیابی کرد و ادامه داد: اگر چه در بخشهایی از صنعت کشور شاهد تحرک اقتصادی و در حال خروج از رکود هستیم اما هنوز تحرک به طور کامل به مجموعه صنایع کوچک و بخش خصوصی نرسیده و با تلاش بیشتر این بخش از اقتصاد کشور نیز شاهد تحرک بیشتر و خروج از رکود خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت شرکت شهرکهای صنعتی، خدمت به تولید را رسالت اصلی این شرکت خواند و به دلایل چرایی تحرک کمتر در صنایع کوچک و بخش خصوصی پرداخت و افزود: عدم تحرک و عدم خروج از رکود در صنایع کوچک و بخش خصوصی به کوچک بودن کارگاهها و نبود سرمایه گذاریها لازم برمی گردد و امیدواریم با این آهنگ روبه رشد بزودی همچون صنایع بزرگ، شاهد تحرک در صنایع کوچک کشور نیز باشیم.

سیدابریشمی با اشاره به برنامه های دولت روحانی برای خروج از رکود اقتصادی ادامه داد: هنوز همه اهداف دولت تدبیر و امید برای خروج از رکود محقق نشده و با تحقق همه اهداف و برنامه های دولت، رونق به اقتصاد کشور برمی گردد.

وی با اشاره به برخی موفقیت ها در بخش های صنعتی گفت: در حال حاضر در صنعت خودرو، صنعت پتروشیمی و صنعت فولاد شاهد روند روبه رشد و رونق جدی هستیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران که در جمع مدیران روابط عمومی های شرکت شهرک های سراسر کشور سخن می گفت به نقش بی بدیل روابط عمومی ها در این شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها که یک واحد زنده و پویا در روند اجرایی محسوب می شوند، نقش مهم و انکارناپذیری در موفقیت شرکت شهرک ها دارند .

وی با اشاره به تنوع در رسانه های دنیای مدرن و سرعت انتقال اطلاعات در دنیای امروز گفت: اطلاع رسانی روابط عمومی ها نباید به رسانه ها و مطبوعات محدود شود بلکه باید از همه ظرفیت ها بهره بگیرند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اذعان به اینکه در دنیای امروز چیزی از چشم ها پنهان نمی ماند، افزود: روابط عمومی نباید به آمارسازی و ارایه اطلاعات نادرست و غیرواقع بپردازد چرا که جامعه متوجه این آمارسازی ها می شود و همین باعث بی اعتمادی و شکست می شود.

► نوسان قیمت‌سکه دربورس طی 15 روز
شغل خوب آرزوی سال مردم جهان ◄

مطالب مرتبط
بنر