جادوي پوستر اهداف ،از غير ممكن به حتمي الوقوع

سه شنبه ، 16 دی 1393 ، 09:56

بانکی دات آی آر: امی ریس اندرسون مدیر عامل شریک و بنیانگذار ریس سرمایه است. این شرکت برای حمایت از ارائه دستاوردهای کارآفرینان و راهنمایی‌های ضروری  مدیران کسب و کار ایجاد شده است. این کار باعث رشد و پیشرفت شرکت خود او نیز می‌شود.به علاوه این شرکت بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری سهام بالقوه را فراهم می کند .در این شرکت آموزشهای تخصصی و خدمات مشاوره در طیف گسترده ای از عملکرد کسب و کار، از جمله: آموزش هدایت محصول و  بازاریابی، فروش و روابط عمومی با استراتژی مدل سازی مالی؛ ساختار سازمانی. برنامه ریزی استراتژیک. کسب و استراتژی خروج. و ... صورت می گیرد.
امی یک سرمایه گذار فعال است که به تازگی با تاسیس بنیاد IPOP، یک موسسه خیریه متمرکز بر کمک به آموزش و تربیت مربی  در زمینه کارآفرینی است.
در اینجا مطلبی از خانم اندرسون نقل می‌شود که به چگونگی دستیابی وی به اهداف بزرگش اشاره می‌کند.

در 23 سالگي اولين پوستر اهدافم را درست كردم . با يك تخته ، يك قيچي و چسب شروع كردم. از مجلات عكس مي بريدم و از اينترنت عكس پرينت كرده و روي تابلو اعلانات خودم مي چسباندم .مطمئن شدم اهدافم حوزه هاي مختلفي را در بر مي گيرد مثل مشاغل ، آموزش ، امور مالي ، معنويت ، خانواده ، ورزش و اوقات فراغت . تصميم گرفتم عكسهايم را به شرايط پيرامون آن زمان محدود نكنم . به اين باور رسيدم كه مسيري كه ما در زندگي در آن حركت مي كنيم بسيار مهم تر از جايي است كه اكنون در آن هستيم .

ده سال گذشت و اين پوستر روي ديوار اتاقم بود . كم كم به آن بي توجه شده بودم تا اين كه يك روز كه از دفتر كارم بر ميگشتم تصميم گرفتم پوستر را از ديوار بر دارم اما ناگهان به خودم آمدم و پي بردم هر كدام از اهدافي را كه روي تابلويم چسباندم اتفاق افتاده است ! بدون تامل پوستري از اهداف ديگر درست كردم اما اين بار با اهداف بهتر و بزرگ تر ! خوشحالم كه بگويم طي ده سال اينده هر كدام از آن اهداف ((دست نيافتني ))روي تابلو اعلانات رخ مي دهد .

جريان پوستر اهداف و آرزو هايم را در دانشگاه در هنگام تدريس و سخنراني هايم در دانشگاه براي همه تعريف كردم . كم كم افراد زيادي از سراسر دنيا عكس هاي بيشماري از آرزو ها و اهدافشان برايم فرستادند. بنابراين تئوري من كه پوستر اهداف جادويي براي هر فردي كه آرزويي دارد را تاييد كرد .

روزي تمام اين پوستر ها و تجربيات را جمع ميكنم و آن ها را در كتابي چاپ خواهم كرد . تا همه بدانند چطور پوستر جادويي اهداف به حقيقت مي پيوندد . زندگي بسيار هيجان انگيز تر است وقتي انتخاب مي كني كه فردي با رويا هاي بزرگ باشي .از اتاق راحت و گرمت بيرون بيا و از تصميم براي اهداف غير ممكن نترس . يك پوستر از اهداف حيرت آور درست كن و با جرئت و اشتياق به استقبال آينده برو .

 

 

► چرا اروپا با مشكل تورم زدايي روبرو است ؟
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۶دی ◄

مطالب مرتبط
بنر