دفتر پدیده در شیراز پلمب شد

سه شنبه ، 16 دی 1393 ، 11:55

بانکی دات آی آر:  براساس دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان شیراز، دفتر شرکت پدیده در شیراز پلمب شد.

به گزارش ایسنا،‌ این اقدام پس از آن انجام گرفت که مسئولان شرکت پدیده در شیراز از ارائه مجوز‌های قانونی فعالیت و فروش سهام عاجز ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در این خصوص گفت‌: با توجه به مشکلات ایجاد شده از سوی شرکت پدیده در خصوص خرید و فروش سهام این شرکت‌ برای برخی از هموطنان در چند استان کشور از جمله در مشهد و بنا بر گزارش‌های پلیس‌ اطلاعات و امنیت استان فارس و پس از احراز غیر قانونی بودن فعالیت شرکت پدیده دستورات قضایی لازم مبنی بر جلوگیری از فعالیت این شرکت صادر شد.

طهماسب یزدانیان با اشاره به اینکه پیش از این نیز در پی ‌انجام تبلیغات شرکت پدیده در سطح استان، موضوع فعالیت آن از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: با احراز عدم وجود مجوز‌های خرید و فروش و عدم رعایت قانون تجارت در خصوص شرکت‌های سهامی در زمینه خرید و فروش سهام‌، موضوع به دادستانی شیراز اعلام شد که پس از محرز شدن غیر قانونی بودن فعالیت شرکت یاد شده ‌از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

وی تاکید کرد: مردم باید پیش از خرید هرگونه سهام و مشارکت در سرمایه‌گذاری از اصالت و وجود مجوز‌های قانونی و صداقت شرکت‌های مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

این خبرگزاری هفته گذشته در گزارشی از فعالیت دفتر شرکت پدیده و عرضه سهام توسط این دفتر خبر داده بود، در حالی‌که اکثر مسئولان اجرایی و مدیران استان فارس و شهرستان شیراز در این خصوص اعلام بی اطلاعی کرده بودند.

► وضعیت طلا، سکه، ارز، بورس در نیمروز سه شنبه ۱۶ دی ۹۳
هارد دیسک‌های جمع و جور و نازک سیگیت و سامسونگ ◄

مطالب مرتبط
بنر