زمان ورود اپل واچ به بازار

چهارشنبه ، 17 دی 1393 ، 13:55

بانکی دات آی آر: وبسایت 9to5Mac می‌گوید که ساعت هوشمند این کمپانی موسوم به اپل واچ در ماه مارس امسال به بازار وارد می‌شود.
اپل پس از معرفی اپل واچ، مکررا اعلام داشته که این ساعت را در اوایل سال 2015 به بازار می‌فرستد و از ذکر جزئیات دیگر پرهیز کرده است. اما حالا یکی از وبسایت های معتبر خبر دقیق‌تری از زمان ارائه این ساعت داده است.

به گزارش دیجی کالا،‌مارک گرمن از نویسندگان وبسایت 9to5Mac خبر داده که اپل در ماه مارس امسال وارد بازار خواهد شد و مقدمات عرضه آن در فروشگاه‌ها نیز از اواسط فوریه آغاز می‌شود. به نقل از گرمن، اپل هم اکنون مراحل پایانی تنظیمات نرم افزاری این ساعت را می‌گذارد و در چند ماه اخیر در حال کار بر روی بهبود عمر باتری و سیستم شارژ القایی آن بوده است.

وی البته اشاره کرده که این برنامه کنونی اپل است و ممکن است بعدا تغییر کند. اما باید توجه داشت که ماه مارس تقریبا آخرین ماهی است که با بازه زمانی اعلام شده اپل یعنی "اوایل 2015" سازگاری دارد و ممکن است به تعویق انداختن بیشتر عرضه اپل واچ به بروز مشکلاتی منجر شود.

در حالی که اپل تنها قیمت مدل‌های فلزی با صفحه نمایش شیشه‌ای‌ اسپورت را اعلام کرده (349 دلار)، شایعات به قیمت 500 دلاری مدل استیل ضدزنگ با صفحه نمایش سافایر اشاره دارند. همچنین شنیده شده که مدل طلایی آن نیز با قیمت 1000 دلار عرضه خواهد شد.

► نابرابری دستمزد زنان شاغل نسبت به مردان
تعامل انسان و کامپیوتر به کجا خواهد کشید؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر