روش جديد کسب درآمد از دورریختنی های الکترونیکی

پنجشنبه ، 18 دی 1393 ، 10:18

بانکی دات آی آر:‌ تغییرات زیاد فناوری زباله های الکترونیکی را افزایش داده است. همه برای خرید گوشی موبایل نو گوشی قدیمی را دور می اندازند.
به گزارش «اخبار بانك»، بازیافت این نوع زباله ها از مسائل مهم روزگار ما به شمار می رود. از راهکارهای موثر برای تشویق مردم نسبت به بازیافت این زباله های خطرناک، دستگاه های اکوATM هستند.

بازیافت وسایل الکترونیکی بخصوص گوشی های همراه از نظر محیط زیست و سلامت آب آشامیدنی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه مواد شیمیایی حاصل از آن می تواند از مناطق دفع زباله به سیستم آب زیرزمین راه پیدا کند.


خلاص شدن از دست گوشی قدیمی، لپ تاپ و سایر ابزارهای الکترونیکی می تواند راهی ساده برای کسب درآمد (و یا جبران هزینه خرید دستگاه جدید) باشد. اغلب افراد وسایل الکترونیکی شکسته ای که از آن قطع امید کرده اند را بلافاصله در سطل زباله می اندازند. اما در برخی کشورها در ازای همین تکه های شکسته دور ریختنی و به ظاهر بی مصرف می توان پول به دست آورد.

دستگاه های اکوATM یا نوعی دستگاه خودپرداز که در ازای دریافت اشیائی از این دست وجه پرداخت می کند یکی از راه های کمک به محیط زیست و در عین حال به پول رساندن اشیاء بدون مصرف است.

بدین ترتیب کاربر اطلاعات وسیله الکترونیک مورد نظر را به دستگاه اکوATM وارد می کند مبلغ برآورد شده در ازای آن را می بیند و با تایید مبلغ پس از وارد کردن وسیله به دستگاه وجه را برداشت می کند. با استفاده از لینک http://ecoatm.com می توان از مناطق مجهز به این دستگاه در نقاط مختلف آگاه شد.
منبع: Daily Finance

► 4 عامل فشار بر بازار ارز
تولید صفحه نمایشی با انحنای دوگانه توسط ال جی ◄

مطالب مرتبط
بنر