همراه اول، قهرمان صنعت ارتباطات شد

چهارشنبه ، 24 دی 1393 ، 11:25

در مراسم معرفی 100برند ارزشمند بازار ایران، از همراه اول به عنوان تنها برند ارزشمند حوزه ارتباطات تقدیر شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، همزمان با دهمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران و در راستای توسعه برندهای ملی، برندهای پیشرو و ارزشمند ایران معرفی شدند و با اهدای لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در این جشنواره که در حال حاضر یکی از معتبرترین جوایزی است که به شرکت‌های موفق ایرانی اهدا می‌شود، یکصد برند ارزشمند کشور معرفی شد و در حوزه ارتباطات، همراه اول ضمن معرفی به عنوان برند برتر، با اهدا لوح و تندیس ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.

 

در بخشی از متن لوح تقدیر همراه اول خطاب به صدوقی، مدیرعامل این اپراتور آمده است:« ...درخشش و بالندگی آن مجموعه ارزشمند در دهمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران و کسب عنوان «برند ارزشمند ایران» در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات و کامیابی فرزندان سرافراز و نوآور این مرز و بوم است».

 

بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره، در این دوره با بهره‌گیری از مدل‌های معتبر بین‌المللی ارزش‌گذاری برند، از یک روش علمی اما بومی شده استفاده شد و برندها بر اساس یک فرایند دو مرحله‌ای شامل «ارزیابی ارزش ویژه برند بر مبنای دیدگاه مشتری» و «محاسبه ارزش ویژه برند بر مبنای ارزیابی مالی» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

گفتنی است دهمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران، با حمایت و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزارشد.

► قیمت ماست و پنیر در آستانه نصف شدن
تصویب اساسنامه جدید مؤسسه اعتباری عسکریه ◄

مطالب مرتبط
بنر