یک سایت خوب بدون هزینه‌ی بالا داشته باشید

دوشنبه ، 29 دی 1393 ، 11:10

بانکی دات آی آر: امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی نیاز افراد و سازمان ها به داشتن یک وب سایت برای ارتباط بهتر با مشتریان خود و ارائه محصولات و خدمات در بستر آنلاین هر روز بیشتر می‌شود. از طرفی نیاز به دسترسی و مدیریت آسان وب سایت در یک پلتفرم ساده، استاندارد و کاربر پسند جزو اولویت انتخاب یک وب سایت خوب می‌باشد.
به گزارش ۱پزشک، برای شخص یا سازمانی که نیاز به وب سایت دارد برنامه نویسی و تولید یک وب سایت از پایه با امکانات استاندارد و پنل مدیریت قدرتمند هزینه و زمان بسیار زیادی در بر خواهد داشت و از طرفی برآورده شدن نیاز او و پشتیبانی پلتفرم تولید شده جزو مشکلات همیشگی است که آن‌ها برای داشتن یک وب سایت ایده آل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و گاهی اوقات این درگیری‌ها منجر به لغو پروژه و عدم ادامه همکاری می‌شود.
به همین سبب امروزه سیستم‌های آماده مدیریت محتوای متن باز (CMS) محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران و توسعه دهندگان وب سایت پیدا کرده ان

یکی از قدرتمندترین و محبوبترین سیستم مدیریت محتوای متن باز، وردپرس (wordpress) می باشد که هسته آن برای زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی و فارسی منتشر شده است. وردپرس تاکنون توانسته نظر میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان را به خود جلب کند و تا امروز بیش از ۶۰ میلیون وب سایت با استفاده از آن ساخته شده است.

از جمله مزایای وردپرس می‌توان به متن باز بودن این سیستم و قابل توسعه بودن آن، پلتفرم مدیریت قدرتمند، استاندارد و کاربر پسند بودن، پشتیبانی و بروزرسانی همیشگی توسط تیم های بزرگ توسعه دهنده، بهینه بودن از لحاظ سئو برای موتورهای جستجوگر و از همه مهم‌تر رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا می‌باشد.
یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایی که وردپرس را تا این حد محبوب و کاربردی کرده وجود هزاران پوسته و افزونه رایگان و غیر رایگان ساخته شده برای آن می‌باشد که شما می‌توانید طرح ظاهری (پوسته) وب سایت خود را از میان این پوسته‌ها انتخاب کرده و آن را به سادگی چند کلیک بر روی وب سایت نصب کنید و یا امکاناتی که می‌خواهید به وب سایت خود اضافه کنید را با استفاده از یک افزونه به سادگی اضافه نمایید.

پوسته ها و افزونه های وردپرس محصولاتی هستند که شما برای جذاب‌تر کردن سایت خود و افزودن به امکانات آن می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
تاکنون تعداد زیادی پوسته و افزونه وردپرس توسط توسعه دهندگان و طراحان وب به صورت رایگان و برخی غیر رایگان منتشر شده است و معمولا محصولات حرفه‌اس و کاربردی خریدنی هستند.
اما موضوعی که بیشتر کاربران ایرانی همیشه برای استفاده از وردپرس با آن داشتند عدم وجود پوسته‌ها و افزونه‌های این سیستم با زبان فارسی و عدم دسترسی آسان به خرید این محصولات از وب سایت‌های خارجی بوده است اما اکنون با همت توسعه دهندگان داخلی وردپرس، مارکت بزرگ ایرانی وردپرس راه اندازی شده و توانسته این مشکل را برای کاربران ایرانی وردپرس برطرف کرده و بستری حرفه‌ای و امن برای فروشندگان و کاربران این سیستم فراهم کند.

مارکت وردپرس توسط تیم همیار وردپرس راه اندازی شده و هم اکنون با بیش از ۳۰۰ محصول در اختیار کاربران ایرانی می‌باشد. پوسته‌های ارائه شده در این مارکت برای وب سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، سایت دانلود، مجله خبری، تک صفحه‌ای و وب سایت شخصی ارائه شده و همچنین افزونه‌های گوناگونی با کاربردهای مختلف در این مارکت آماده فروش می‌باشد.

در مارکت وردپرس شما می‌توانید از میان صدها قالب وردپرس و افزونه وردپرس محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. یکی از مزایای مهم این مارکت ایرانی کیفیت محصولات و پشتیبانی قدرتمند فروشندگان محصولات می‌باشد که توسط تیم مدیریت مارکت به طور کامل نظارت می‌شود.
محصولات موجود در مارکت وردپرس ۱۰۰% برای وب سایت‌های فارسی زبان بومی سازی شده و قابلیت استفاده در وب سایت‌های فارسی را دارند. نکته قابل توجه در این مارکت در اختیار گذاشتن آخرین نسخه محصولات و همچنین رعایت حق کپی رایت محصولات می‌باشد که فروشندگان را موظف کرده تا محصول را از تولید کننده آن خریداری و پس از فرایند بومی سازی برای فروش در مارکت ارائه نمایند.
شما اکنون میتوانید در عرض چند ساعت با نصب وردپرس و خرید یکی از پوسته‌های مارکت یک وب سایت زیبا برای خود ایجاد کنید.

برای مثال پوسته چند منظوره دیوی یکی از قدرتمند ترین پوسته‌های ارائه شده توسط تیم الگانت تمز می باشد که به شما امکان راه اندازی هر نوع سایتی را می‌دهد و یا افزونه پروفایل حرفه‎ای که به شما امکان ایجاد یک صفحه پروفایل و ثبت نام سفارشی برای کاربران سایتتان را می دهد. همچنین افزونه مای میل که یکی از پر فروش‌ترین محصولات مارکت می‌باشد یک ابزار قدرتند و حرفه‌ای ایمیل مارکتینگ را در داشبورد وردپرس در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصولات و صدها محصول حرفه‌ای دیگر هم اکنون در بستری امن و مطمئن در اختیار شما قرار گرفته است.

به شما پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال یک طرح خیلی زیبا و خاص برای وب سایت خود می‌گردید و یا به دنبال ابزارهای فوق حرفه‌ای وردپرس هستید تا به وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید همین حالا سری به مارکت وردپرس بزنید.
همچنین اگر شما طراح وب سایت هستید و محصولی را برای فروش دارید مارکت وردپرس بهترین مکان برای ارائه محصول شما به هزاران مشتری در سراسر کشور می‌باشد.

► نقد و بررسی یوتافون ۲
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، 29دی ◄

مطالب مرتبط
بنر