گلکسی‌اس6 و دوربین 20 مگاپیکسلی

سه شنبه ، 7 بهمن 1393 ، 11:13

بانکی دات آی آر: بر اساس اخبار منتشر شده در روزنامه‌ی کره‌ای Korea’s Economic Times، پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی‌اس6 از یک دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده در روزنامه‌ی کره‌ای Korea’s Economic Times، منبعی غیر موثق از شرکت «سامسونگ الکترومکانیکز» (Samsung Electro-Mechanics) به‌طور ضمنی تایید کرده است که گلکسی‌اس6 به یک دوربین 20 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد بود.

به گزارش دیجی کالا، هم‌چنین پرچم‌دار بعدی سامسونگ، احتمالا چند هفته‌ای زود تر از زمان مقرر معرفی خواهد شد. این در حالی است که مراسم رونمایی گلکسی‌اس  برای اسفند ماه سال جاری درنظر گرفته شده بود. این اولین بار نیست که شاهد انتشار اخباری از این دست هستیم؛ چرا که در گذشته هم شایعاتی مبنی بر ساخت یک ماژول 20 مگاپیکسلی توسط سامسونگ منتشر شده بود.


این منبع غیرموثق ادعا کرده که پروژه‌ی ساخت این دوربین از آذر سال 92 آغاز شده و بخش تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ اکثر الگوهای ساخت این دوربین را به شکل جدیدی طراحی کرده است. از جمله این تغییرات می‌توان به فوکوس اتوماتیک و لنزها اشاره کرد. در مورد استفاده از فن‌آوری ISOCELL، که برای صرفه‌جویی در فضای ذخیره فایل‌ها استفاده می‌شود، توضیحی داده نشده است.

► سامسونگ، تامین کننده پردازنده‌های A9
واچمن سونی، یک تکنولوژی بی فایده ◄

مطالب مرتبط
بنر