بازی جدید آواتار

پنجشنبه ، 9 بهمن 1393 ، 08:38

بانکی دات آی آر: طرفداران آواتار می‌توانند بهار امسال با بازی Avatar: Warrior’s Journey که تحت سیستم عامل های اندروید و iOS تولید شده است، به پاندورا بازگردند.

به گزارش ۱پزشک، با توجه به خبرهای منتشر شده از صفحه رسمی آواتار در فیس بوک، که معمولاً ترفندهایی را نیز در خصوص این بازی به اشتراک می‌گذارد، در نسخه Warrior’s Journey بازیکن در نقش Na’vi  جوان بازی خواهد کرد که باید در سرزمین آواتار جیمز کامرون بازی را ادامه دهد. در این بازی باید بتوانید از کوه Banshees یا aka ikran بالا بروید یا بر اسب‌هایی چون Direhorses یا aka pa’lare سوار شوید تا بتوانید مراحل بازی را طی کنید.

در طول بازی، بازیکن می‌تواند قابلیت‌ها و تجهیزات مناسب را در کنار توسعه مهارت‌های خود به کار گیرد تا در میان قبیله خود سربلند باشد.

Avatar: Warrior’s Journey نخستین بازی رسمی آواتار در پلتفرم موبایل است که پنج سال بعد از بازی Gameloft’s Avatar HD منتشر شده است.

پیش از این جیمز کامرون تائید کرده بود که تأخیری در تولید قسمت‌های بعدی آواتار ایجاد شده است که این به این معنی است که حداقل تا سال ۲۰۱۷ نباید منتظر دیدن قسمت های جدید این فیلم سینمایی باشیم، اما کامرون به گفته خودش، قصد دارد تا سری‌های بعدی فیلم سینمایی آواتار را پشت سر هم و حداقل تا ۴ قسمت تولید کند.

قسمت اول آواتار در سال ۲۰۰۹ با استقبال فراوانی روبرو شد و ۲٫۸ میلیارد دلار فروش کرد.

► آیا مایکروسافت مرورگر محبوبش را اوپن‌سورس می‌کند؟
خودروهای کم طرفدار ◄

مطالب مرتبط
بنر