پروژه تانگوی گوگل به مرحله‌ی جدید وارد شد

يكشنبه ، 12 بهمن 1393 ، 10:57

بانکی دات آی آر:‌ تیم ATAP بخش فن‌آوری‌های پیشرفته و تیم اجرا کننده شرکت گوگل خبری منتشر کرده است که بر اساس آن، تکمیل پروژه تانگو این شرکت به بخش دیگری واگذار خواهد شد.
به گزارش دیجی کالا، بخش فن‌آوری‌های پیشرفته و تیم اجرا کننده شرکت گوگل موسوم به ATAP، ایده های متفکرانه‌ی محصولاتی هم چون گوشی هوشمند ماژولار Ara و حسگر سه بعدی پروژه تانگو هستند. تیم ATAP در کنار به اتمام رساندن پروژه های مذکور، با محدودیت‌هایی هم مواجه است. این تیم معمولا دارای چهارچوب زمانی مشخصی برای تکمیل پروژه های خود است و در صورت اتمام زمان مشخص، پروژه مورد نظر یا به دست فراموشی سپرده می‌شود و یا به قسمتی از گوگل تبدیل می‌شوند.


دیروز تیم ATAP، خبر برنامه نهایی پروژه تانگو را منتشر کرد. بر اساس خبر منتشر شده، تکمیل پروژه تانگو این تیم، به بخش دیگری در شرکت گوگل سپرده خواهد شد. در نهایت واضح است که این شرکت قصد طراحی و ساخت دوربین‌هایی را دارد؛ که به کمک آن، بتوان تصاویر را به شکل سه بعدی به ثبت رسانده و سپس به تماشای آن‌ها پرداخت. گوگل در سال گذشته و در کنفرانس I/O ادعا کرد که در سال 2015 محصولاتی تحت عنوان پروژه تانگو، در اختیار عموم قرار خواهد داد. در نظر داشته باشید که عرضه این نوع محصولات می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در روند زندگی همگان داشته باشد.

► رعایت 3 نکته مهم در شروع ارتباط از دانش زبان بدن
سایه سنگین وحشت بر شبکه بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر