افزایش وام ازدواج تا ۶‌میلیون تومان

شنبه ، 18 بهمن 1393 ، 10:04

بانکی دات آی آر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تهیه طرحی برای افزایش مبلغ وام ازدواج جوانان به ۶ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش تسنیم، موید حسینی صدر نماینده مردم خوی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح ساماندهی وام ازدواج جوانان در مجلس خبر داد و گفت: طرحی تحت عنوان ساماندهی وام ازدواج جوانان در مجلس تهیه شده که قرار است پس از تعطیلات مجلس در قالب دوفوریتی در خانه ملت مطرح شود.

وی ادامه داد: براساس این طرح مبلغ وام ازدواج جوانان به ۶ میلیون تومان برای سال ۹۴ افزایش می یابد و پرداخت وام نیز بدون نوبت خواهد بود. اگر زوجی بخواهد که به جای دریافت وام، خرید انجام دهد، می تواند تا ۱۰ میلیون تومان از کارخانه هایی که مایلند محصولات خود را قسطی بفروشند، کالا بردارند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در این حالت کارخانجات با بانک ها طرف هستند و متقاضیان دریافت کالا به جای وام به بانک معرفی می شوند و بعد می توانند از کارخانجات کالا بردارند و بانک قسط کارخانجات را پرداخت می کند.
حسینی صدر ادامه داد: این موضوع هم برای حمایت از تولید داخلی مفید است و هم ازدواج جوانان را تسریع می دهد.

وی در پایان گفت: اکثریت نمایندگان این طرح را امضا کردند و اگر به دنبال جمع کردن امضاهای بیشتر بودیم قطعا همه نمایندگان آن را امضا می کردند. این طرح بار مالی هم برای دولت ندارد و منابع آن از محل منابع قرض الحسنه بانک ها تامین می شود.

► وضعیت بیمه کارگران ساختمانی
انتشار گزارش مالی سه‌ماهه چهارم 2014 اچ‌تی‌سی ◄

مطالب مرتبط
بنر