توصیه وزیر کار به تقویت تعاونی‌ها

سه شنبه ، 21 بهمن 1393 ، 10:20

بانکی دات آی آر: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: باید تعاونی‌ها به ویژه در بخش پسته تقویت شوند و حاضر هستیم در بخش کشاورزی و صنعت به تعاونی‌ها کمک کنیم و به استان اختیارات بدهیم.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی، شامگاه دوشنبه، 20 بهمن در جلسه شورای اداری استان کرمان افزود: نرخ بیکاری استان کرمان نسبت به کشور بهتر است و ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد. وضع استان در منابع انسانی تحصیل‌کرده خوب است. کرمان به کارآفرینی نیاز دارد و نخستین بحث در این زمینه هم گرایی است.

وی بیان کرد: در وزارتخانه بحث این است که مدیریت و اختیارات را به استان‌ها بدهیم و تشکیل گروه‌های استانی را در این زمینه دنبال می کنیم.

وزیر کار خاطرنشان کرد: در موضوع اشتغال، شعار اشتغالزایی بزرگ بنگاه کوچک را دنبال می‌کنیم و در استان مطالعه می‌کنیم که کارهایی در سطح خرد را انجام دهیم. زمینه‌های خوبی در استان کرمان به ویژه در بخش صنایع وجود دارد.

ربیعی با بیان اینکه عمق بخشی به فعالیت‌های بهزیستی در استان کرمان جزو اولویت‌های وزارتخانه است، تصریح کرد: به منظور گسترش پوشش بیمه‌ای که در استان کرمان قالی بافان و کارگران ساختمانی از این نظر مشکل داشتند و برای تحرک این بخش و رفع مشکلات آن در سال جاری تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: عمق بخشی به فعالیت‌های بهزیستی در استان کرمان جزو اولویت‌های وزارتخانه است.

► وضعیت طلا، سکه، ارز، بورس در نیمروز سه‌شنبه ۲۱بهمن ۹۳
صندوق مهر امام رضا(ع) تغییرنام داد ◄

مطالب مرتبط
بنر