ابلاغ پرداخت عیدی کارکنان دولت

سه شنبه ، 21 بهمن 1393 ، 12:09

بانکی دات آی آر: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران در مورد نحوه پرداخت عیدی به کارکنان دولت را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.
به گزارش تسنیم،‌ براساس این ابلاغیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون محاسبات عمومی کشور، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضائیه و سایر دستگاه‌های اجرایی مشمول قوانین خاص مجازند به کارمندان خود (رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ثابت شش میلیون و سی و پنج هزار (6.035.000) ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال 1393 به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت نمایند.
پرداخت هرگونه وجه دیگری به‌عنوان پاداش آخر سال (عیدی) یا عناوین مشابه، علاوه بر مبلغ موضوع این بند توسط دستگاه‌های مزبور و تمام واحدهای وابسته و تابعه و سایر واحدهایی که اجرای مقررات در مورد آنها مستلزم ذکر نام است، ممنوع است. سازمان حسابرسی یا حسابرسان قانونی شرکت‌ها مکلفند نظارت لازم را اعمال و موارد خلاف را گزارش کنند.
پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) موضوع این بند به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت، به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال 1393 خواهد بود. در هر حال میزان عیدی این‌گونه افراد از پنجاه درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.


► 5 عامل مخفی رکود مسکن
دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان مؤسسات اعتباری ◄

مطالب مرتبط
بنر